AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er veldig på flørteren med en fyr, og vi liker hverandre kjempegodt. Jeg er ikke sjenert av meg visst jeg først ikke er det (høres litt rart formulert ut..), men jeg kan også bli veldig veldig veldig sjenert. Det kommer sikkert av at jeg sitter stort sett for meg selv hele tiden, og jeg oppsøker ikke kontakt annet enn stort sett nødvendig. Nå vil han vi skal møtes etc, vi har jo selvsagt møttes før, men ikke på "denne måten". Nå er det bare oss to og vi skal feks kose oss med film osv..... Og jeg vegrer meg Jeg tør ikke. Jeg har kjempevondt i magen og har unngått og svare skikkelig.... Noen gode råd? Vi er begge 25 hvis det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er i samme situasjon. Har ikke noen gode råd dessverre. Venter spent på tips fra andre
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har lyst å gjøre noe med dette med en eneste gang, før jeg mister sjansen min... Helst igår... ts
Papilio Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt problemet? Er du usikker på hva du skal svare på invitasjonen? eller er du såpass sjenert at du er redd for selve daten og hvordan den kommer til å bli?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hopp i det. Og bruk hue til noe fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er redd for selve daten... Jeg er superdårlig på sosiale antenner når jeg er såpass nervøs som dette. Skulle egentlig ringt ham igår, men tenkte jeg kunne gjøre det idag istedet..... Men hva hoppe idet? Hvordan skal jeg komme meg utenfor stupet? ..... ts
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er redd for selve daten... Jeg er superdårlig på sosiale antenner når jeg er såpass nervøs som dette. Skulle egentlig ringt ham igår, men tenkte jeg kunne gjøre det idag istedet..... Men hva hoppe idet? Hvordan skal jeg komme meg utenfor stupet? ..... ts Du får ringe fyren. Det går jo an å prate om at du er redd for daten også.
Papilio Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Du sier dere begge liker hverandre kjempegodt, dermed burde du ikke la denne sjansen gå fra deg. Ta kontakt med fyren med en gang og avtal tid og sted! Har du telefonskrekk som meg, så send en melding da vel Det er viktig å ta litt sjanser her i livet, for uansett hvor mye du bekymrer deg angående daten og hvordan den skal gå, så er det værre å gå glipp av den. Jeg er selv av den typen som er veldig flink til å overanalysere og bekymre meg masse for ting på forhånd. Har med årene måtte lære meg at dette er totalt nytteløst, for det er tross alt veldig få av våre bekymringer som faktisk er reelle. Sosiale antenner eller ikke, det er viktig at du bare er deg selv, for blir det aktuelt med et forhold mellom dere to så vil jo det være begrunnet i at han liker deg, slik du er!!!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Jeg gjorde det. Inviterte til date Og ja, vi har avtalt til helgen Det som gjenstår nå er bare å samle hodet så jeg faktisk er klar til da.......... Hjelp.... Og ja, jeg ble forelsket enda en gang etter telefonsamtalen ts 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Så bra!! Hvordan gikk det å prate med han?
Mrs. Smith Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Bra jobba! da har du tatt det første steget. Uansett hvordan denne daten går, så er du en erfaring rikere i livet Lykke til!
Strikkemamma Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Så spennende TS!! Love is in the air
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå