Gjest PinkLeaf Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Vi har en HP Photosmart B109-n alt-i-ett-skriver. Here's the thing - når jeg skal skanne, så skanner den kun deler av siden, ikke hele dokumentet. For eksempel skulle jeg skanne en strikkeoppskrift i dag, og da skannet den kun bildene, og ikke teksten som forsåvidt er viktigst. Hjelp?
Pingting Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Du velger scanområde selv, men for å kunne gjøre det må du be den om å vise forhåndsvisning/preview/noe sånt. Pleier å være en egen knapp for det (i programmet altså, ikke på selve maskina)
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Takk! Det har irritert meg grønn en god stund nå Men printeren er installert på samboerens pc, vet du om jeg kan laste ned noe så det jeg skanner kommer til laptopen min, og ikke bare til hans pc? Er så styrete å måtte slå på den for hver gang når jeg har laptopen oppe allerede
Moscato Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Takk! Det har irritert meg grønn en god stund nå Men printeren er installert på samboerens pc, vet du om jeg kan laste ned noe så det jeg skanner kommer til laptopen min, og ikke bare til hans pc? Er så styrete å måtte slå på den for hver gang når jeg har laptopen oppe allerede Er den trådlaus? I så fall skal du kunne gå inn og sjå på nettverket kva for maskiner som er tilkopla, og så kan du velge at din laptop skal kommunisere med printerscannerkopimaskina Vanlegvis treng ein ikkje eige program for det, og viss det trengs pleier maskina sjølv å hente det frå internett når du koplar til.
Pingting Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Er den trådlaus? I så fall skal du kunne gå inn og sjå på nettverket kva for maskiner som er tilkopla, og så kan du velge at din laptop skal kommunisere med printerscannerkopimaskina Vanlegvis treng ein ikkje eige program for det, og viss det trengs pleier maskina sjølv å hente det frå internett når du koplar til. What she said! Er den ikke trådløs så kan du jo ev. også bruke kabelen.
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg får ikke gått inn på nettverket, får beskjed om at det er utilgjengelig..? Hvor kan jeg evt gå inn? Kanskje jeg gjør feil..
Moscato Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Jeg får ikke gått inn på nettverket, får beskjed om at det er utilgjengelig..? Hvor kan jeg evt gå inn? Kanskje jeg gjør feil.. Start --> Enheter og skrivere eller Start --> Kontrollpanel --> Nettverk og Internett --> Vis nettverksdatamaskiner og -enheter Eg har Win7, men meinar å hugse at det skal vere veldig likt på dei eldre versjonane òg. Har du Mac, så anar eg ikkje korleis du finn fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå