AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Del Skrevet 6. februar 2012 Har akkurat begynt med utfall med vektstang, og skal føre det i treningsdagboka mi... Løfter kun stanga uten vekter på, er det noen som vet ca hva en sånn veier? Det er sånn type som sitter fast i stativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Del Skrevet 6. februar 2012 Har en på 180 cm som veier 10kg og en på 150cm som veier 8kg. Står det ikke på den? Spør noen som jobber der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Del Skrevet 6. februar 2012 Har en på 180 cm som veier 10kg og en på 150cm som veier 8kg. Står det ikke på den? Spør noen som jobber der? Har tittet litt, tror ikke det står noe på den, og det er selvbetjent treningsrom så det er ingen å spørre Er det standard vekt/str på de? For da kan jeg jo måle lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er jeg litt usikker på, men du kan måle den, og gå utfra det jeg skrev, tror det skal være litt standard egentlig Har to forskjellige typer på 180, og begge veier 10kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er jeg litt usikker på, men du kan måle den, og gå utfra det jeg skrev, tror det skal være litt standard egentlig Har to forskjellige typer på 180, og begge veier 10kg. Da gjør jeg det tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 6. februar 2012 #6 Del Skrevet 6. februar 2012 Om det er stanga i en Smith-maskin du mener, så tror jeg det er vanlig at den veier 17.5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 6. februar 2012 #7 Del Skrevet 6. februar 2012 "Vanlig" olympiastang veier 20kg, men det finnes også de som veier litt mindre. Ingen kan si det sikkert uten å se stanga DU bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 6. februar 2012 #8 Del Skrevet 6. februar 2012 Der jeg trener veier stangen som er på benkpress 20 kg, mens de som det står eleikopump på veier 4 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. februar 2012 #9 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det ikke slik at de aller fleste vanlige stenger veier 20 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 6. februar 2012 #10 Del Skrevet 6. februar 2012 Standard olympisk stang veier 20kg for menn, og 15kg for kvinner. Kvinnestengene har mindre diameter der man griper. Alle har samme størrelse der man fester vektene. Ofte står vekten på stangen på den som stopper vektene fra å skli lengre inn på stangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 6. februar 2012 #11 Del Skrevet 6. februar 2012 På de fleste helsestudioer finnes det vekt. Ta med stanga bort og vei den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 6. februar 2012 #12 Del Skrevet 6. februar 2012 Har du ikke sånne vekter m/ tyngde på? I så fall kan du ta en 20 kg i den ene hånda og stanga i den andre og kjenne om de kjennes ca. likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 7. februar 2012 #13 Del Skrevet 7. februar 2012 Om det er stanga i en Smith-maskin Ikke bruk den faenskapen, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå