AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er en sykepleier som ønsker å søke på litt andre jobber enn de typiske på sykehjem, sykehus og hjemmesykepleie. Problemet mitt er da at jeg ikke har så mye erfaring/kjennskap til disse andre jobbene jeg skal søke på. Noe er innenfor rekruttering, salg og veldig spesialisert som feks øyet. Hvordan kan jeg vinkle det på en god måte inn i søknaden at selvom jeg ikke har så mye erfaring innenfor den gitte jobben, så er jeg villig til å lære, synes det er spennende å få utviklet meg på en annen måte, interessante læringsfelt? Hvis dere skjønner. Noen tips? Takk for hjelp
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Skriv det du skrev nå Syntes det er bra at du viser interesse for nye fagfelt og at du er lærevillig. Du kan jo må en måte si at sykepleieryrket er et serviceyrke, og at du liker å hjelpe mennesker. Slik at hvis du skal selge medisinske produkter vil du yte service overfor kunder og binde kontakter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå