juliane Skrevet 7. februar 2012 #21 Skrevet 7. februar 2012 Kanskje det hadde vært en ide å revidere den relasjonstesten du tok? Ta litt ekstra i på hvor seriøst forhold du er ute etter, om du vil ha barn, når du vil ha barn osv, og fremstå kanskje som ørlite grann mer prippen seksuelt sett enn det du faktisk er? Da tipper jeg at du slipper unna litt av problemet bare ved at du får mye lavere score med endel av dem som bare er ute etter sex. Jeg vet!! Prøver å ha en seriøs samtale, tror jeg har møtt på en fyr som ikke bare vil ha sex. Så kommer det en setning som : "Ja det er jammen kaldt, du får komme under dyna til meg for her er det godt og varmt" ;) Tolker det som hinting til sex, jeg. Er det rart av meg??? Det der er FLØRTING, det må da virkelig være lov. Man er jo ikke der for å skaffe seg nye venner heller, men en kjæreste, og da er det nødvendigvis sex involvert. 2
Pene sko... Skrevet 7. februar 2012 #22 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Det kommer til det punktet at man må være litt mer offensiv for å vise at jeg vil ha deg. Da må man flørte, men dessverre er ikke alle like gode på denne biten. Det finnes også de av oss menn som bare synes det er flott å holde litt rundt deg og ligge sammen med deg uten å forlange sex fra og med første kyss. Endret 7. februar 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #23 Skrevet 7. februar 2012 Jojo, klart man skal flørte og henvise til det fysiske, som er en naturlig del. Men ikke på melding nr. 3. Rett etter spørsmål om dagligdagse ting... Får håpe det bare var uskyldig flørting Sikkert bare meg som er "brent" og alt for skeptisk!
peanut_juice Skrevet 15. februar 2012 #24 Skrevet 15. februar 2012 Jeg var på sukker for noen år siden, og var veldig heldig å komme i snakk med en helt fantastisk fyr som jeg møtte ettpar ganger og hadde det kjempe koselig med Venninda mi derimot var ikke like heldig. Hun møtte på mange griser, stakkars.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #25 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har egentlig bare positive erfaringer med sukker. Er noen sexfikserte, men de kutter jeg kjapt ut. Snakker (skriver brev) kun med de som greier holde en oppegående samtale i gang over tid. Gjerne litt flørting, men ikke særlig mye mer enn det. Traff en fyr derfra og jeg traff han flere ganger før vi hadde sex. Dette var bevisst fra min side, jeg holdt igjen for å først få han interessert i MEG. De som kun er interessert i sex gidder neppe date etter date uten nærkontakt, så da siler man greit ut de useriøse ved å holde litt igjen. Så mitt triks; spill kostbar, så forsvinner de useriøse og de seriøse forblir:) Min beste (mest seriøse, han jeg passer best med osv) kjæreste traff jeg på sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå