AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg (jente) har vært medlem på Sukker nå i ca 5 måneder, har vært på en del dater, men i det siste har det avtatt litt, fordi har gått litt lei av og gå på veggen for å si det slik. Men når jeg snakker med noen på sukker, for og bli kjent, så går det veldig fort fram til sex prat, med gutten sitt intinativ? Og de fleste sier etter et par ganger snakking, at dem ikke er ute etter forhold, men flørt, etc, nettopp kommet ut av forhold, blabla. Hvorfor er dem da på Sukker? Og hvorfor gidder man og betale for en datingtjeneste når man ikke er ute etter og møte en for og se om det kan bli seriøst? - Litt lei tullet og gir snart opp og møte en seriøs fyr.. 1
Mr.Omg Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Noen menn er så desperate at de gjør hva som helst for å få seg et ligg eller fler.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 ALLE menn er ute etter sex! Noen få ønsker et forhold i tillegg. 5
espenk Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 De fleste gutter er ofte bare ute etter sex, helt til de evt møter en jente som de har lyst og satse på. Sånn er det bare, ikke alltid like tiltrekkende for jenter, men det er litt slik det fungerer. Har intrykk av at fler og fler jenter også tenker slik. Og det er i menneskets natur at sex er digg, men bare ikke med hvem som helst. Erfaringsmessig er heller ikke de fleste jenter interessert i en gutt som er veldig på jakt etter en jente. Det signaliserer at han ofte ikke er så selvstendig.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Dessverre er det sånn, og det er hovedgrunnen til at jeg har kuttet ut nettdatingsider. Forresten, imponert over at du har holdt ut i 5 måneder. Jeg klarte bare 1 uke. :gjeiper: edit: tilføying Endret 6. februar 2012 av Valiumsjunkie 1
EnsomKanin Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Finnes det ikke egne nettsider for dem som kun er ute etter sex? Type c-date o.l. 1
meca Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Finnes det ikke egne nettsider for dem som kun er ute etter sex? Type c-date o.l. Jo, men der er kjønnsbalansen vanvittig skjev, med massevis av gutter som er desperate etter sex, og med et par damer som kan velge og vrake (og kanskje ikke en gang velger særlig ofte...). Så vidt jeg har forstått, er det mange som velger tradisjonelle nettdatingsider fordi suksessraten der rett og slett er høyere. 1
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har null erfaring med nettdating, men jeg går utifra at det ikke er helt unormalt at folk har ulike hensikter når de benytter seg av slike tjenester. Noen er på jakt etter den store kjærligheten og noen vil bare ha litt uforpliktende moro, kvinner som menn. Mitt tips er at du prøver å være mer selektiv og filtrerer bedre hvem du møter i det virkelige liv. Eventuelt dropper hele konseptet. 2
Reaper Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Erfaringsmessig er heller ikke de fleste jenter interessert i en gutt som er veldig på jakt etter en jente. Det signaliserer at han ofte ikke er så selvstendig. Uh, selvstendig?? Merkelig beskrivelse... utdype dette nærmere?
espenk Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Uh, selvstendig?? Merkelig beskrivelse... utdype dette nærmere? Ja, altså, det er ikke så tiltrekkende og være en person som er avhengig av andre mennesker i livet sitt for og ha det bra. Det som ofte skjer er at gutten trenger en kjæreste for og være lykkelig og fylle ensomheten. Jenter vil ha en selvstendig mann som lever sitt eget liv, og lar jenta bli med på hans eventyr. ikke omvendt. 1
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Ja, altså, det er ikke så tiltrekkende og være en person som er avhengig av andre mennesker i livet sitt for og ha det bra. Det som ofte skjer er at gutten trenger en kjæreste for og være lykkelig og fylle ensomheten. Jenter vil ha en selvstendig mann som lever sitt eget liv, og lar jenta bli med på hans eventyr. ikke omvendt. Og da har du snudd problemstillingen på hodet. Altså at det er jenter som ikke er selvstendige. Og det sikkert ikke helt feil i mange tilfeller.
espenk Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Og da har du snudd problemstillingen på hodet. Altså at det er jenter som ikke er selvstendige. Og det sikkert ikke helt feil i mange tilfeller. Begge parter burde være selvstendig, men jeg mener det er viktig at mannen er skikkelig MANN. Det er det jenter vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Kanskje du burde ta en titt på matchtreet og se hvordan 'Varighet' ser ut. Det finnes menn/gutter som meg som ikke er bare ute etter sex. Så irriterende at slike gutter skremmer vekk jenter som faktisk er ute etter noe varig også. Men forståelig dessverre...
espenk Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Kanskje du burde ta en titt på matchtreet og se hvordan 'Varighet' ser ut. Det finnes menn/gutter som meg som ikke er bare ute etter sex. Så irriterende at slike gutter skremmer vekk jenter som faktisk er ute etter noe varig også. Men forståelig dessverre... Ingen som skremmer noen vekk, det er bare slik jenter er. og jeg liker at de setter krav rundt seg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Newsflash - masse menn på sukker som ikke "bare er ute etter sex". Men det holder om 5% av de mest useriøse spammer rundt som gale så vil omtrent samtlige jenter få mail fra hver av disse og da er det jo lett å sitte igjen med inntrykket av at "det er sånn det er". Kjenner kompiser som er i spam-kategorien, og sikkert er flinke til det. Selv kommuniserer jeg kun med en person om gangen, fordi noe annet rett og slett ikke føles riktig. Så i den store sammenheng fremstår nok jeg - og de som er som meg - omtrent usynlige. Et tips er å ta litt kontakt selv. Tror dere får bedre fisk på kroken da, og får samtidig litt førstehåndskunnskap i å bli avvist. Vinn-vinn for alle seriøse, tap-tap for de useriøse. Det som gjør meg mest skeptisk til nettdating er at de jeg finner mest attraktive også sier at dette er noe de aldri kunne tenkt seg. Men så har vel mange omtrent aldri vært single heller...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Men du, siden du kommuniserer bare med en om gangen, svarer du da dette til dem som skriver til deg og virker seriøse/interessante? Eller la du være å svare i det hele tatt? Og hva hvis den du hadde kontakt med viste seg å være dårlig match, tar du da kontakt med den som sendte deg melding tidligere?
Gjest SemperFi Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Desperate menn vil jeg anta. Dumt at verden har fått et vridd synspunkt på mye, og sosiale medier har prakket på oss sexpresset. Folk ligger med hvem som helst nå for tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #18 Skrevet 7. februar 2012 Ja. Jeg svarer alltid, prøver å gjøre det til noe positivt at de tok kontakt, kanskje fleiper litt, og avslutter med at det var veldig hyggelig men jeg føler meg ikke komfortabel med å multitaske med menneskers følelser. Har ikke møtt så mye annet enn forståelse for dette så langt. Den dagen jeg ikke har tid/mulighet til å svare lenger gjør jeg profilen usynlig. Det handler om å ikke kaste bort andre menneskers dyrebare tid. Ulempen er som du nevner at det er forferdelig lite effektivt, så jeg kaster bort enormt mye av min egen tid. Det er helt tydelig mange der inne som bare holder folk "i kø" dersom det nåværende projektet går i dukken. Samme det, de er ikke de rette for meg uansett. Heldigvis er jeg kun på utkikk etter 1 spesiell, og tror ikke jeg er helt uinteressant for ting har en tendens til å bli komplisert med nesten alle jeg møter. Hjertet mitt er iallefall så effektivt som det orker å være. Må legge inn litt restitusjonstid også i blant. 1
Gjest SemperFi Skrevet 7. februar 2012 #19 Skrevet 7. februar 2012 Ja. Jeg svarer alltid, prøver å gjøre det til noe positivt at de tok kontakt, kanskje fleiper litt, og avslutter med at det var veldig hyggelig men jeg føler meg ikke komfortabel med å multitaske med menneskers følelser. Har ikke møtt så mye annet enn forståelse for dette så langt. Den dagen jeg ikke har tid/mulighet til å svare lenger gjør jeg profilen usynlig. Det handler om å ikke kaste bort andre menneskers dyrebare tid. Ulempen er som du nevner at det er forferdelig lite effektivt, så jeg kaster bort enormt mye av min egen tid. Det er helt tydelig mange der inne som bare holder folk "i kø" dersom det nåværende projektet går i dukken. Samme det, de er ikke de rette for meg uansett. Heldigvis er jeg kun på utkikk etter 1 spesiell, og tror ikke jeg er helt uinteressant for ting har en tendens til å bli komplisert med nesten alle jeg møter. Hjertet mitt er iallefall så effektivt som det orker å være. Må legge inn litt restitusjonstid også i blant. Det er jenta si! Jeg har også møtt en del slike folk på sukker. Er bare å la de gå og si det som det er til dem. Stå på så finner du den rette snart!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #20 Skrevet 7. februar 2012 Jeg vet!! Prøver å ha en seriøs samtale, tror jeg har møtt på en fyr som ikke bare vil ha sex. Så kommer det en setning som : "Ja det er jammen kaldt, du får komme under dyna til meg for her er det godt og varmt" ;) Tolker det som hinting til sex, jeg. Er det rart av meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå