Anciol Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Husker dere Space Quest, Police Quest , Quest for Glory, Kings Quest, Leisuresuit Larry? Jeg spiller de en og annen gang:) på mitt gamle vrak av en laptop:) Spillte Leisuresuit larry når jeg var liten jeg med broren min:)
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Grand Theft Auto (dette og Grand Theft Auto 2, kan man laste ned gratis fra Rockstar ) Duke Nukem, Wolfenstein, Spear of Destiny, og Quake* *Ok, akkurat det siste der kan man få OpenGL grafikk på, så det er litt i grenseland. Edit: Fant ut en ting jeg ikke visste om Quake fra før: Ammoboksene til nail gunneren har logoen til Nine Inch Nails på seg! (Visste jo de lagde soundtracket, men at det fikk lurt inn litt "produktplassering", var nytt for meg) Endret 6. februar 2012 av Lutetium 71
Mermaid Blues Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Ooooh, ja, jeg var fullstendig hekta på King's Quest 7, glemmer aldri hvor mye jeg plagdes med å få hun hersens sytete dronninga ut av opp-ned-rommet Ellers husker jeg også godt Commander Keen 1-6, Jazz Jackrabbit, Captain Comic, DuckTales, Crystal Caves, Eye of the Beholder, Loom, Golden Axe, Civilization 1 og ikke minst Need for Speed. Fikk special edition av NFS2 i bursdagsgave et år, og da kom hele nabolaget på besøk Good times =)
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jazz Jackrabbit Yess! Men det var bare enern som var noe tess, husker jeg.
Mermaid Blues Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Yess! Men det var bare enern som var noe tess, husker jeg. Enig! I JJ2 ble alt liksom så smått og knølete, og veldig mye av humoren og sjarmen fra eneren forsvant :/ Konseptet med å lage egne brett var forsåvidt en artig idé, men det var så fullt av bugs at det ble mest knot og lite gøy, mener jeg å huske. Tror ikke det ble noen overveldende suksess heller, siden produsenten trakk tilbake det planlagte tredje-spillet.
Kara W Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har faktisk kjøpt alle Kings Quest og Space Quest spillene på nytt Husker at Kings Quest 3 var så stor at den kom på 2(!) disketter Civ 1 var også en stor favoritt, sammen med Sim City.
yes2yes Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 JJ1 og Rayman :D Blir oppriktig lei meg av at det senest i 2011 kom en ny versjon av Rayman. 2
Mermaid Blues Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har faktisk kjøpt alle Kings Quest og Space Quest spillene på nytt Husker at Kings Quest 3 var så stor at den kom på 2(!) disketter Civ 1 var også en stor favoritt, sammen med Sim City. Oi, jeg glemte Sim City, det var jeg jo også hekta på! Ingenting som var festligere enn å bygge en metropol uten like og deretter sende inn alle mulige naturkatastrofer Forresten, hvilket operativsystem bruker du? Jeg har Vista og har per nå ennå ikke funnet en måte å kjøre King's Quest feilfritt på (jeg får maks spilt en times tid før det henger seg helt uten forvarsel, og lagrede spill forsvinner innimellom sporløst) - kanskje du vet råd?
Anciol Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2012 Har Spacequest collection, Kings Quest collection:=) og Leisuresuit Larry Collection:) Spiller larry mwahahaha:) Moonstone og Lotus II Turbochallenge spillte jeg masse også) Har amigaen min fortsatt , tenker å sette den opp med deler fra mannen min sin amiga:) siden noen av amiga komponentene mine er ødelagt!
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 UFO - enemy unknown / terror from the deep (omdøpt x-com, var nylig på salg på steam... )
Lutetium 71 Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Oi, jeg glemte Sim City, det var jeg jo også hekta på! Ingenting som var festligere enn å bygge en metropol uten like og deretter sende inn alle mulige naturkatastrofer Forresten, hvilket operativsystem bruker du? Jeg har Vista og har per nå ennå ikke funnet en måte å kjøre King's Quest feilfritt på (jeg får maks spilt en times tid før det henger seg helt uten forvarsel, og lagrede spill forsvinner innimellom sporløst) - kanskje du vet råd? Gamle spill kjører som regel best på gammel hardware. Så.. få tak i en gammel laptop/desktop med win98/win95. Slike får du kasta etter deg.
Anciol Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har en gammel laptop med windows 95:) så når jeg vi spille gode gamle Might and Magic VII + mange andre spill så rigger jeg den opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå