Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere Space Quest, Police Quest , Quest for Glory, Kings Quest, Leisuresuit Larry?:) Jeg spiller de en og annen gang:) på mitt gamle vrak av en laptop:)

Spillte Leisuresuit larry når jeg var liten jeg med broren min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grand Theft Auto (dette og Grand Theft Auto 2, kan man laste ned gratis fra Rockstar :danse:) Duke Nukem, Wolfenstein, Spear of Destiny, og Quake*

*Ok, akkurat det siste der kan man få OpenGL grafikk på, så det er litt i grenseland.

Edit: Fant ut en ting jeg ikke visste om Quake fra før: Ammoboksene til nail gunneren har logoen til Nine Inch Nails på seg! (Visste jo de lagde soundtracket, men at det fikk lurt inn litt "produktplassering", var nytt for meg)

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Ooooh, ja, jeg var fullstendig hekta på King's Quest 7, glemmer aldri hvor mye jeg plagdes med å få hun hersens sytete dronninga ut av opp-ned-rommet :P

Ellers husker jeg også godt Commander Keen 1-6, Jazz Jackrabbit, Captain Comic, DuckTales, Crystal Caves, Eye of the Beholder, Loom, Golden Axe, Civilization 1 og ikke minst Need for Speed. Fikk special edition av NFS2 i bursdagsgave et år, og da kom hele nabolaget på besøk :fnise: Good times =)

Skrevet

Jazz Jackrabbit

Yess! Men det var bare enern som var noe tess, husker jeg. :tristbla:

Skrevet

Yess! Men det var bare enern som var noe tess, husker jeg. :tristbla:

Enig! I JJ2 ble alt liksom så smått og knølete, og veldig mye av humoren og sjarmen fra eneren forsvant :/ Konseptet med å lage egne brett var forsåvidt en artig idé, men det var så fullt av bugs at det ble mest knot og lite gøy, mener jeg å huske. Tror ikke det ble noen overveldende suksess heller, siden produsenten trakk tilbake det planlagte tredje-spillet.

Skrevet

:danse:

:hoppendeglad: Må spille igjen snart, tror jeg=)

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt alle Kings Quest og Space Quest spillene på nytt :jepp: Husker at Kings Quest 3 var så stor at den kom på 2(!) disketter :ler:

Civ 1 var også en stor favoritt, sammen med Sim City.

Skrevet

JJ1 og Rayman :D

Blir oppriktig lei meg av at det senest i 2011 kom en ny versjon av Rayman.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt alle Kings Quest og Space Quest spillene på nytt :jepp: Husker at Kings Quest 3 var så stor at den kom på 2(!) disketter :ler:

Civ 1 var også en stor favoritt, sammen med Sim City.

Oi, jeg glemte Sim City, det var jeg jo også hekta på! Ingenting som var festligere enn å bygge en metropol uten like og deretter sende inn alle mulige naturkatastrofer :fnise:

Forresten, hvilket operativsystem bruker du? Jeg har Vista og har per nå ennå ikke funnet en måte å kjøre King's Quest feilfritt på (jeg får maks spilt en times tid før det henger seg helt uten forvarsel, og lagrede spill forsvinner innimellom sporløst) - kanskje du vet råd? :)

Skrevet

Har Spacequest collection, Kings Quest collection:=) og Leisuresuit Larry Collection:)

Spiller larry mwahahaha:)

Moonstone og Lotus II Turbochallenge spillte jeg masse også)

Har amigaen min fortsatt , tenker å sette den opp med deler fra mannen min sin amiga:) siden noen av amiga komponentene mine er ødelagt!

Gjest hogwash
Skrevet

UFO - enemy unknown / terror from the deep

:strix:

(omdøpt x-com, var nylig på salg på steam... :plystre: )

Skrevet

Oi, jeg glemte Sim City, det var jeg jo også hekta på! Ingenting som var festligere enn å bygge en metropol uten like og deretter sende inn alle mulige naturkatastrofer :fnise:

Forresten, hvilket operativsystem bruker du? Jeg har Vista og har per nå ennå ikke funnet en måte å kjøre King's Quest feilfritt på (jeg får maks spilt en times tid før det henger seg helt uten forvarsel, og lagrede spill forsvinner innimellom sporløst) - kanskje du vet råd? :)

Gamle spill kjører som regel best på gammel hardware. Så.. få tak i en gammel laptop/desktop med win98/win95. Slike får du kasta etter deg.

Skrevet

Jeg har en gammel laptop med windows 95:) så når jeg vi spille gode gamle Might and Magic VII + mange andre spill så rigger jeg den opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...