Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Del Skrevet 6. januar 2004 Har en katt som har brukket halen helt innerst... Dette plager den litt og gjør at haln henger rett ned stort sett hele tiden. Noen som vet om det går ann å operere eller fikse dette på en og eller annen måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Ring dyrlegen snaret og bestill time. Katten bruker halen til sin balanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 ja det vet jeg da.... skal til dyrlegen til uka. Lurte bare på om det var noen som hadde erfaringer med hva som evnt kunne gjøres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Katten min ble funnet halvdød og med brukket hale. Vi fikk henne fra Dyrebeskyttelsen, og etter en stund måtte halen amputeres. Slynd deg til veterinær så dere slipper dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 ja det vet jeg da.... skal til dyrlegen til uka. Lurte bare på om det var noen som hadde erfaringer med hva som evnt kunne gjøres.... Synes det er veldig rart at du ikke har fått time med EN gang. Bytt dyrelege og oppsøk dem i dag. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. januar 2004 #6 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, dette må fikses med en gang. Hvis du venter til uken, må nok haletuppen amputeres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 6. januar 2004 #7 Del Skrevet 6. januar 2004 Dersom katten min hadde brukket halen hadde jeg sporenstreks reist til dyrlegen! Du kan ikke vente i dagesvis - finn en annen dyrlege dersom den du har idag ikke vil ta dere imot på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #8 Del Skrevet 6. januar 2004 Vet jo ikke om den er brukket, tror ikke det, det er nok bare en knekk. Den har vært sånn helt fra den ble født, så det gjør nok ikke noe om jeg venter til uken........ Det er forresten ikke på tuppen, men helt innerst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. januar 2004 #9 Del Skrevet 6. januar 2004 Stakkars pus.. Er du sikker på at han ikke har smerter? I så fall kan du ikke vente med å oppsøke dyrlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #10 Del Skrevet 6. januar 2004 Han har ikke vondt til vanlig, det virker ihvertfall ikke sånn når han spinner rundt som en villmann. Men det gjør nok vondt når jeg løfter halen opp. Merker jo at han ikke er så grasiøs som andre katter på grunn av dårligere balanse. Han kan jo heller ikke kommunisere med halen slik andre katter gjør, men han er bare inne så det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 6. januar 2004 #11 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis han ikke kan bruke halen bør den amputeres. Ellers kan han sette den fast i en dør el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå