chewbacca Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg kunne godt tenkt meg å bli konditor, jeg elsker å bake. Men syntes det ikke står så mye om yrket på nettet. Og jeg lurte på om noen her er konditor og kunne fortelle litt om hva arbeidsdagen din inneholder. Jeg har også problemer med rygg etter operasjon og kan derfor ha litt problemer med å stå en hel dag. Er dette noe som kommer til å merkest? Setter stor pris på alle svar
Moscato Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 På det bakeriet der eg har jobba hadde det definitivt vore eit problem å ikkje kunne stå lenge. Sjølv om ein teoretisk sett godt kan sitje medan ein pyntar og fiksar, så er det upraktisk mtp at stolar tek plass, dei samlar søl og skit, og ein må uansett flytte mykje på seg (sjølv om det berre er eit par steg hit eller dit). Medan ein held på med finishen på ein kake, har ein gjerne fleire deiger gåande i maskiner andre stader i lokalet, og ein må gå mykje fram og tilbake mellom maskiner og pynte-/bakestasjon og lager. Det er sikkert ikkje like trongt alle stader, men ofte vil ein stol vere veldig i vegen, etter mi erfaring. I tillegg blir det fort litt ugunstige stillingar når ein driv med detaljpynting, for sjølv om benken har riktig høgd må ein ofte bøye seg fram og tilbake under pyntinga. Elles er det eit yrke som eg lenge vurderte, og eg har vel eigentleg ikkje nokon grunn til at det ikkje blei det, for det er kjekt, interessant og med gode moglegheiter til passande utfordringar. Men eg ville altså vore litt skeptisk med ein dårleg rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå