Gjest Lillesol ikke innl. Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Tror jeg har møtt verdens verste bensinstasjonbabe. Kom inn, skulle betale for bensin. Hun som stod i kassa stod å pratet i mobilen, ung jente, skravla åpenbart med ei vennnne, "ja , han er fiiiiiin, knise knise, blabla" I og for seg greit nok, men når jeg skulle betale ba hun meg vente litt, for hun måtte bare prate ferdig Så stod jeg der da og ventet i sikkert fire fem min på at det lille dyret skulle tjatre ferdig. Begynte å lese i avisa, hun tok ikke hintet en gang da.. :evil: Trodde ikke det fantes sånne folk utenom på tv jeg. Vurderer å si ifra til sjefen der, som er en venn av sambo. Bør jeg? Makan til argh fjortistroll har jeg aldri møtt noengang
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Det er klart du må si fra! :o Du kunne jo godt ha bemerket det til henne også - der og da - men med en slik kundebehandling tror jeg ikke den bensinstasjonen blir noen gullgruve, så sjefen setter sikkert pris på tilbaskemelding.
Snuppelure Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Si fra! Jeg hadde ringt sporenstraks til kompisen jeg. Slikt går ikke ann. Han betaler jo ikke henne for å stå dere å skravle med venniner i telefonen.
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 hadde ikke hatt noen problemer med å fortelle sjefen hennes sannheten. makan til oppførsel. :o På den andre siden hadde jeg bedt henne legge på røret, for tiden min er mer verdifull enn at jeg skal stå og vente på at hun skal snakke ferdig i telefonen. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Høres veldig ut som et godt grunnlag for at denne jenta burde få en advarsel gitt.... Ikke mange som hadde GIDDI å vente i 5 minutter for å få betalt bensinen sin så tidlig på morran. Jeg er morragretten og hadde nok fresa ganske godt tror jeg... :evil: Har jobbet på bensinstasjonen selv og sånt er bare tullete... Jeg løp fra alt jeg hadde i henda jeg når en kunde skulle ekspederes eller trengte annen hjelp! KUNDEN er viktigst når man er på jobb!!!
Ugla Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Dette er nok desverre ikke bare et "bensin-stasjon" problem! Men på sånne plasser SER du det. Hva med alle kontorer o.l. der du ikke ser grunnen til at du ikke får svar i tlf. o.l.? (Skravler de i telefonen, eller er de på KG? ) Hvor er det blitt av folks arbeidsmoral?? Jeg hadde nok sagt ifra til hu der "fjortisen", og gjerne til sjefen også! Jeg ønsker ikke å ha sånne folk til å jobbe for meg, og det tror jeg ikke andre har heller!
Arwen Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Jeg hadde ringt fra mobilen mens jeg stod å ventet på å bli ekspedert jeg. Så hadde hun kunne høre alt du sa.
chimp Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Vurderer å si ifra til sjefen der, som er en venn av sambo. Bør jeg? Makan til argh fjortistroll har jeg aldri møtt noengang
Gjest Starya Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Akk ja, det der er et kjent fenomen selv om jeg har til gode å oppleve noen med mobil. Som regel er det en ekspeditrise som står og sjabber med en venninne e.l. En gang jeg kom på Mega tidlig på morgenen satt kassadame og sjabba med en kollega som sto foran kassa. "Bla bla bla", ikke var det jobbrelatert, og ikke kjøpte den andre noe. Jeg ble irritert, gikk til kassen ved siden av. Der var fyren bak kassa akkurat på tur til å gå, så han henviste meg tilbake til pratedama. Sto der en stund til og trippet med foten før jeg heldigvis oppdaget at det satt noen i en kasse lenger bort. Ja, jeg skulle sagt noe, men... :oops:
Livets datter Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 når jeg skulle betale ba hun meg vente litt, for hun måtte bare prate ferdig :o :o :o :o Da hadde jeg blitt skikkelig SUR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå