Gjest Valiumsjunkie Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 (endret) http://www.mulberry.com/#/storefront/c5924/4228/moreviews/ Hva synes dere? Ja, ser sikkert kjeedelig ut, men jeg er lite jålete og tenkte å bruke den til skolebøker og andre "fornuftige" ting. Ev. tips om en lignende som ser hakket mer feminin ut? edit: tilføying Endret 6. februar 2012 av Valiumsjunkie
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Brynmore er i mine øyne den perfekte skolevesken! Den rommer mye, er klassisk å se på samt at den tåler en støyt. Selv bruker jeg LV Noè som skoleveske og synes den er veldig fin og god! Eneste negative sådan er at man ikke får lukket den helt om man stapper nedi både laptop og bøker, det får man jo gjort med brynmore, men er det skikkelig ruskevær legger jeg bare ett tykt skjerf over og lukker den så mye jeg kan, så går det fint:-)
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal vurdere denne vesken. Jeg liker at det er stor "lukke"-sak på den. Kan den brukes til shopping og storbyshopping? Hehe. Føler jeg synder litt om jeg bruker en sånn veske på shopping! Det er så mange kvinner som bruker vesker på shopping som har så masse dill-dall, og som for meg ikke virker praktisk. Nå utelukker jeg de med tydelige Lindex og HM-vesker.
Gjest Solsmil Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 jeg har akkurat samme vesken, bare i sjokoladebrun. Og den passer perfekt til skoleveske. Men den er ikke spesielt fin... eller, det vil si at jeg ikke synes det. fordi jeg synes den er alt for verdagslig, og alt for lite feminin. jeg føler meg ikke særlig pen når jeg går med den, men for å bære bøker og laptop funker den jo kjempebra:P
Gjest Solsmil Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Kan den brukes til shopping og storbyshopping? Hehe. Føler jeg synder litt om jeg bruker en sånn veske på shopping! jeg ville ikke brukt den på shopping. men den funker sikkert bra til det, særlig siden du kan ha den over skuldra og sånt (ihvertfall hvis du som meg bor i en storby og er redd for at folk skal nappe veska ut av hendene dine). Men jeg synes likevel ikke den er så fryktelig fin, og jeg liker å føle meg fin når jeg er på shopping... Ikke er det såå god plass i den, siden den er ganske flat. er liksom ikke plass til å stappe oppi masse handleposer:P
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal vurdere denne vesken. Jeg liker at det er stor "lukke"-sak på den. Kan den brukes til shopping og storbyshopping? Hehe. Føler jeg synder litt om jeg bruker en sånn veske på shopping! Det er så mange kvinner som bruker vesker på shopping som har så masse dill-dall, og som for meg ikke virker praktisk. Nå utelukker jeg de med tydelige Lindex og HM-vesker. Jeg synes den helt klart kan brukes til shopping! De fleste jeg kjenner som har denne vesken bruker den til nesten alle anledninger. Den er jo også veldig praktisk til storbyshopping da det ikke er lett å stikke hånden sin nedi og snappe opp verdier for tyvene. Jeg er forøverig uenig med "Solsmil" over her, jeg synes den er fin og ser ikke på jenter som har den som mindre feminine, spesielt ikke siden de fleste jeg har sett som har den og de jeg kjenner kler seg utrolig feminint, derfor synes jeg det bare er fint at det "bryter" litt. Og, hvor mange vesker har egenlig plass til masse handleposer? Ikke for det, for min del er det helt urelevant om den vesken jeg har med på shopping har plass til poser eller ei. Poser bærer jeg i hendene.
babord Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Utrolig fin veske. Jeg kunne brukt den på shopping, reise, skole, jobb osv. Til og med på byen hvis det var en uformell tur, f.eks. pubquiz på en ukedag.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Kan den brukes til shopping og storbyshopping? Hehe. Føler jeg synder litt om jeg bruker en sånn veske på shopping! Det er så mange kvinner som bruker vesker på shopping som har så masse dill-dall, og som for meg ikke virker praktisk. Nå utelukker jeg de med tydelige Lindex og HM-vesker. Hva i alle dager babler du om? Hvorfor synder du hvis du bruker den på shopping, og hva er det mange kvinner gjør? Jeg bærer uansett handleposer i hendene, og jeg bruker den vesken jeg ville brukt uansett. Det eneste jeg ikke bruker er en liten clutch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå