AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skal ha 7 mnd ulønnet permisjon nå for å være ekstra lenge hjemme med min lille datter. Jeg har i den forbindelse tenkt på å kanskje drive litt med det som virkelig interesserer meg. Kosthold, trening og ernæring. Jeg har ingen utdanning men en del egenlært kunnskap. Jeg kunne tenkt meg å jobbe på treningssenter, PT, motivator, jobbe for Grete Roede eller noe i den sjangeren. Men jeg har tidligere søkt på jobb på treningssenter, fikk den ikke pga de var redd jeg ikke kom til å bli værende pga dårligere lønn enn hva min utdannelse sier.. For å jobbe for Grete Roede må en vel ha deltatt på kurs og gått ned minst 10 kg. Det har jeg ikke.. Er det noen som vet om noen kurs eller tilsvarende? Har så lyst til å prøve meg litt med noe jeg virkelig vil...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg anbefaler http://www.tunmed.no/! Fantastiske lærere, forskningsbasert pensum, flere valgmuligheter og veldig god oppfølging! :D
frkharepus Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Norges Idrettshøgskole har deltidsstudier innen ernæring, PT og diverse instruktørkurs. Disse er foregår over en eller to helger, og med avsluttende eksamen etter en tid. I tillegg til Oslo arrangerer de også disse kursene i Bergen, Stavanger og Trondheim. Billig er det ikke, men du sitter igjen med mye god kunnskap! Får ikke lagt ut linken, men gå inn på nih.no, deretter deltidsstudier, og så fitness deltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå