Gjest linneawarp Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei! Jeg har forsøket mange typer skrupenn men jeg får senere om dagen svart farge på posene under øynene, så ut som en vaskebjørn. Hadde en favoritt tidligere, Max Factor. De sitter FAST og god heeelt til sengetid, men virker som de har sluttet å selge
annma25 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 på vita har de en av GOSH som er vannfast og som man skrur opp når man skal bruke den. Den bruker jeg:) Kjempe god!
Gjest linneawarp Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 på vita har de en av GOSH som er vannfast og som man skrur opp når man skal bruke den. Den bruker jeg:) Kjempe god! Mm høres bra ut! Du har ikke opplevd at kajalen smitter av på huden utover dagen?
Grønt blad Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg bruker en fra MAC. Den er ikke vannfast, men jeg har ikke opplevd at den renner utover eller smitter av på huden utover dagen.
annma25 Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 den sitter nøyaktig slik jeg har lagt den på, hele dagen selv når jeg har vært på trening, dusjet osv:) anbefales:)
Gjest linneawarp Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Den endte med Gosh Har hatt MAC før, den smittet av på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå