Gjest Koala Lompa Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Mammutsalg 2012 Har ikke sett på utvalget enda, er litt spent selv om jeg synes det har tapt seg de siste årene. Finner du noe spennende?
MissStiles Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Kan ikke huske at jeg kjøpte noe i fjor. Jeg fant disse 3 bøkene: Nick Hornby - Juliet Naked Sophie Kinsella - Nå spøker du? Allison Pearson - Jeg tror jeg elsker deg
felgen Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Ble litt skuffa, men har alltid skyhøye forventninger og da.. Pleier å kjøpe for mengder av penger som jeg ikke har, men i år tror jeg det ender med fire-fem titler bare. Ser helst på fakta/dokumentar og biografier.
HedvigR Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Kan ikke huske at jeg kjøpte noe i fjor. Jeg fant disse 3 bøkene: Nick Hornby - Juliet Naked Sophie Kinsella - Nå spøker du? Allison Pearson - Jeg tror jeg elsker deg Juliet Naked likte i hvertfall jeg veldig godt Søt bok.
Tullamore Dew Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Har ikke sett så nøye i år, gleder meg til å bla gjennom reklamen. For noen år siden var det et kjempeutvalg i allefall, husker at jeg brukte å spare spesielt til mammutsalget og kom hjem med en bærepose full av bøker, skikkelig bra titler til god pris. Men de siste årene synes jeg det har tapt seg litt, har ikke funnet så mye bra som før.. Ser gjerne litt på alt. 2
Cordelia Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Æsj, det der var kleint rett og slett...... Da sparte jeg de pengene ihvertfall
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Det var ingen gullgruve av en katalog, men ved gjennomsyn har jeg notert meg en roman av Henrik Langeland og et par av Paasilinna. Av krim fikk jeg lyst på Indridason og Trude Teige. I lydbokavdelingen merket jeg meg Kjell Aukrust og blant "fagbøkene" tror jeg Hennie Interiør skal få et nytt hjem i bokhylla mi. Jah, det ble visst litt likevel
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har også blitt skuffet de siste årene. Kommer til å kikke for sikkerhets skyld, men regner ikke med å finne mye.
HedvigR Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Hmm.. de her vil jeg kanskje ha: Douglas Adams - Dirk Gentlys Holistiske Detektivbyrå John Irving - Siste natt i Twisted River Richard Yates - Påskeparaden Jenny K. Blake - Brown Cheese, please! Og det var det :gjeiper:
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 KIkket raskt gjennom den nå, så et par jeg kunne tenkt meg. Mot nordavinden kan jeg forsåvidt anbefale, leste den tidligere i år, den var ganske fin, grei pris
Gjest Dorey Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Ikke mye spennende i år nei. Men kanskje noe jeg vil kjøpe når det blir halv pris av salgsprisen.
Rumle Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Ikke mye spennende i år nei. Men kanskje noe jeg vil kjøpe når det blir halv pris av salgsprisen. Enig med deg, synes det var mange stive priser, jeg. Men, nå synes jeg også at full pris på nye bøker i Norge er fullstendig absurd. Jeg får holde meg til pocket! 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Bør ikke sjekke for jeg har seriøst ikke plass til flere bøker
Gjest Badabing Skrevet 12. februar 2012 #14 Skrevet 12. februar 2012 Var det så ille? Syntes jeg fant en del jeg fikk lyst på, enda jeg akkurat har kjøpt mange bøker på salg i Bokklubben. Forbrytelse og straff Østenfor solen Skriften i min panne Øya Omstreifere Stalins kyr Nattønsket Hundre år Arne Næss-boka.. Og mange fler, orket ikke å se gjennom alt. Noen som har lest de jeg har nevnt? Bra, ikke bra?
Ixnay Skrevet 12. februar 2012 #15 Skrevet 12. februar 2012 Var det så ille? Syntes jeg fant en del jeg fikk lyst på, enda jeg akkurat har kjøpt mange bøker på salg i Bokklubben. Forbrytelse og straff Østenfor solen Skriften i min panne Øya Omstreifere Stalins kyr Nattønsket Hundre år Arne Næss-boka.. Og mange fler, orket ikke å se gjennom alt. Noen som har lest de jeg har nevnt? Bra, ikke bra? Øya likte jeg godt, har ikke lest de andre
cornflake_girl Skrevet 27. februar 2012 #16 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke bøker jeg skal kjøpe i år. Noen som har noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #17 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke bøker jeg skal kjøpe i år. Noen som har noen gode tips? Det er det selvfølgelig helt umulig å svare på. Ikke vet man hvor gammel du er, ikke vet man hvilke interesser du har, ikke vet man hvor belest du er ellers. Du får bare skaffe deg katalogen og se om du finner noe du har lyst på.
cornflake_girl Skrevet 27. februar 2012 #18 Skrevet 27. februar 2012 Det er det selvfølgelig helt umulig å svare på. Ikke vet man hvor gammel du er, ikke vet man hvilke interesser du har, ikke vet man hvor belest du er ellers. Du får bare skaffe deg katalogen og se om du finner noe du har lyst på. Tjaaa... Jeg synes ikke det er vanskelig å gi tips om gode bøker til folk uten å nødvendigvis vite så mye om de på forhånd (enkelte bøker kan, og bør, leses av alle mener jeg) Har katalogen, men føler alltid at det blir så mye å "bite over" på en gang at det er vanskelig å velge ut noe. Derfor lurte jeg på om noen hadde funnet noen godbiter blandt bøkene som er lagt ut for mammutsalg i år! Ellers takk for hjelpsom kommentar
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #19 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke bøker jeg skal kjøpe i år. Noen som har noen gode tips? Ingenting Jeg var på Ark og kikket, ble veldig skuffet over utvalget. Det mest fristende der var faktisk en pakke med alle bøkene om Emil og Pippi. I voksenavdelingen var det lite å skryte av... Skal gå på Tanum og Norli senere i uken og sjekke om det er bedre utvalg der. Men det er vel mye av det samme. Kjenner igjen en del fra i fjor også.
~Lille_My~ Skrevet 28. februar 2012 #20 Skrevet 28. februar 2012 Nå er det endelig mammutsalg igjen, og det tenker jeg å benytte meg av. Er det noen som vet om gode bøker innen sjangeren romaner, fortellinger og krim mottas dette med stor takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå