prinsipessa Skrevet 17. januar 2004 #41 Skrevet 17. januar 2004 Enig med flere her, man burde ikke sminke seg så veldig mye mer enn hva man pleier. Jeg skal bli sminket av ei foloveren min, som vet nøyaktig hvordan jeg pleier å sminke meg. Det blir veldig naturlig ellers så vil det liksom ikke være meg!!
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #42 Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal ta sminken selv, håret også tenker jeg, blir vel å prøve seg frem her hjemme noen ganger først. Tror nok det er like greit å ta det selv siden jeg skal ha det så enkelt som mulig, ingen vits i å betale mellom 1000 og 2000 kr for det.
Lala Skrevet 18. januar 2004 #43 Skrevet 18. januar 2004 Trodde at det var vanlig at man dro til sånne "skjønnhetssalonger" når man skal gifte seg jeg. Ikke enkle frisørsalonger. Da jeg var på russeball fikk jeg håret satt opp av frisør og i etasjen over ble jeg sminket av professonell make-up artist (to ulike avdelinger og selvsagt personer som jobber i avdelingene). Hun valgte farger jeg aldri hadde tenkt på selv, men det ble veldig fint. Jeg ble jo nominert til prinsesse, så ille kunne det ikke har vært. Hun analyserte mine farger og fargen på kjolen og jobbet ut ifra det. Salongen tilbyr også ulike såkalte bryllupspakker. De driver med hudpleie, aromiterapi og alt annet tenkelig "skjemme seg bort saker". Jeg tror at det sikkert finnes frisører som også har god peiling på sminke, men jeg hadde vært litt skeptisk dersom jeg ikke hadde god kjenskap til frisørens kompetanse på forhånd. Har full forståelse for de som velger å gjøre det selv. Da får man hvertfall ingen overaskelser.
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2004 #44 Skrevet 18. januar 2004 Jeg blir sminket der hvor de setter opp håret. De har folk som er utdannet både til det og til negldesign så jeg tar alt på en plass. Og jeg skal sminkes slik at jeg er meg........naturlig og sommerlig
Tari Skrevet 18. januar 2004 #45 Skrevet 18. januar 2004 Trodde at det var vanlig at man dro til sånne "skjønnhetssalonger" når man skal gifte seg jeg. Ikke enkle frisørsalonger. Da jeg var på russeball fikk jeg håret satt opp av frisør og i etasjen over ble jeg sminket av professonell make-up artist (to ulike avdelinger og selvsagt personer som jobber i avdelingene). Hun valgte farger jeg aldri hadde tenkt på selv, men det ble veldig fint. Jeg ble jo nominert til prinsesse, så ille kunne det ikke har vært. Hun analyserte mine farger og fargen på kjolen og jobbet ut ifra det. Salongen tilbyr også ulike såkalte bryllupspakker. De driver med hudpleie, aromiterapi og alt annet tenkelig "skjemme seg bort saker". Jeg tror at det sikkert finnes frisører som også har god peiling på sminke, men jeg hadde vært litt skeptisk dersom jeg ikke hadde god kjenskap til frisørens kompetanse på forhånd. Har full forståelse for de som velger å gjøre det selv. Da får man hvertfall ingen overaskelser. Var du på Studio Astri Thomas? Dit skal jeg på bryllupsdagen og bli ordnet og fikset ihvertfall..
Lala Skrevet 18. januar 2004 #46 Skrevet 18. januar 2004 Var du på Studio Astri Thomas? Dit skal jeg på bryllupsdagen og bli ordnet og fikset ihvertfall.. Nei. Var et annet sted. Bodde i Østfold da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå