@shygirl@ Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Jeg lurer på hvordan brudene her inne skal sminke seg på den store dagen...? Noen som vet ennå....?
camie Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Neeeh, er ikke helt sikker enda, men frisørsalongen jeg skal bruke til å ordne håret mitt tar også make-up. Så jeg lurer på om jeg skal bruke dem. Tror neppe jeg skal gjøre det selv, vil bli totalt "dullet" med på bryllupsdagen..... :blunke:
@shygirl@ Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2004 Du sier noe der, Camie... Deilig og bli behandlet som en prinsesse akkurat den dagen, altså... Må huske å sjekke om frisørene her oppe kan gjøre slikt....
Snurre Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Neeeh, er ikke helt sikker enda, men frisørsalongen jeg skal bruke til å ordne håret mitt tar også make-up. Så jeg lurer på om jeg skal bruke dem. Tror neppe jeg skal gjøre det selv, vil bli totalt "dullet" med på bryllupsdagen..... :blunke: Me 2 :D er bare litt skeptisk for at de sminker meg for mye, bruker kun litt sminke til hverdags, så lebestift er mye sminke for meg. Ønsker lyse, duse farger med vinterpreg
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal få en make-up artist hos frisøren til å sminke meg. Men jeg vil det skal se naturlig ut, ikke for mye av alt.
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Ikke en sjel skal få røre ansiktet mitt den dagen. Den jobben skal jeg gjøre selv, og helt alene uten innblanding. Jeg skal da være meg selv og ikke en oversminket jåledokke.... Syns ofte bruder kan være så sminket at man ser at det er unaturlig for henne. Anbefaler på det sterkeste prøvetime for dere som skal ha proff hjelp.
Amelie Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal også ordne sminken min selv. Stoler kun på meg selv når det kommer til akkurat det! Satser på duse, naturlige farger - vil ikke se altfor annerledes ut. Men jeg lurer på om jeg skal bruke en slags foundationkrem, sånn at sminken sitter litt lenger. Noen som har noen gode tips?
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal da være meg selv og ikke en oversminket jåledokke.... En dyktig makeup artist ville aldri oversminke noen, en vakker, naturlig brude make-up er vanskelig å legge selv.
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 En dyktig makeup artist jobber ikke i en frisørsalong.
Fru Snurp Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 En dyktig makeup artist jobber ikke i en frisørsalong. En del makeup artister (også dyktige ;-)) er tilknyttet frisørsalonger og leies inn ved behov. Ikke mange frisørsalonger som trenger makeupartist hver dag, liksom. Dessuten vil jeg tro at en som er utdannet i faget og jobber med det daglig, i de fleste tilfeller vil være dyktigere enn en som kun har sminket seg selv (selv om man har gjort det noen ganger da ;-)). Jeg vil få det gjort i salongen, men tar selvsagt en prøvetime først slik at vi er "enige" om hvordan det skal være på den store dagen. Jeg er også så heldig at min frisør er en venninne som jeg har kjent en del år, så hun kjenner meg godt nok til at jeg føler meg trygg på at helheten skal bli bra og passe til nettopp meg :-) Men det er jo selvsagt opp til den enkelte å gjøre det som passer en best, og som en føler seg mest vel med.
April Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ha en make-up artist til å sminke meg og jeg vil heller ikke være noe overdådig pyntedukke! Men hun er flink og jeg har tenkt å ha prøvetime med henne, så det går nok bra!
9na Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Sminkingen klarer jeg selv, det har jeg endel års øvelse på og er ganske dyktig til (om det er lov å si det :oops: ) Når det gjelder håret mitt,, må det nok en frisør til. Det mest avanserte jeg kan få til er en vanlig hestehale. Jeg trenger all den hjelp jeg kan få!
Jens Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 Får en stylist hjem til meg. Hun jobber både som sminkør og stylist for diverse ting. Hit awards, moterepotasjer, moteshow, og er superproff! Vil ha dus vakker brudesminke, og jeg vet (har sett bilder )att man blir så vakker som man aldri før har vært!!!!!! Hadde aldri latt en frisør sminke meg. Har sett noen grufulle eksempler her inne på forumet................
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #14 Skrevet 6. januar 2004 Hadde aldri latt en frisør sminke meg. Har sett noen grufulle eksempler her inne på forumet................ <- med fjorten utropstegn!
Arwen Skrevet 6. januar 2004 #15 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har en venninne som er hudpleier og som også har tatt brudesminking. Vi skal sette av en lørdag noen uker før bryllupet og finne ut hvordan det skal være sammen. Tror ikke jeg kunne gjort det selv for jeg begynner å skjelve når jeg blir nervøs. Er glad jeg har en jeg kjenner osm kan gjøre det. Hun vet at jeg sminker meg lite til vanlig. (hun vet også at jeg aldri bruker leppestift og derfor heller ikke vil ha det på bryllupsdagen)
9na Skrevet 6. januar 2004 #16 Skrevet 6. januar 2004 <- med fjorten utropstegn! Hva da? Nysgjerrig...
momo Skrevet 6. januar 2004 #17 Skrevet 6. januar 2004 Hmm... Jeg som hadde tenkt til og bli sminka av frisøren, tror jeg kanskje skal revurdere det. Når jeg tenker meg om så synes jeg ikke så mange av de jeg kjenner som har gifta seg her, som har blitt sminka av frisør var noe fine. Tror de har et sted i Hamar med spesialister innen alle felt, make up artis, stylist, frisør og hudpleie og sånn. Tror jeg får ringe dit og høre etterpå. :D :D
-ida- Skrevet 6. januar 2004 #18 Skrevet 6. januar 2004 Jeg får satse på friørsmike tror jeg. Sminker meg jo ikke til vanlig så da er det kanskje greit å overlate det til proffer. Skal bestille time i februar tror jeg
Jens Skrevet 6. januar 2004 #19 Skrevet 6. januar 2004 Frisører er ikke proffer! Vær forsiktig!!De kan finne på å kline på det mest vanvittige farger, så du kommer ut som en klovn med brudekjole!!!
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #20 Skrevet 6. januar 2004 Jens da, ikke lov å skremme vettet av Ida :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå