Gjest finpåvin Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Nå har jeg sittet på rævva lenge nok og skal ned noen kg etter fødsel. Poden er 4mnd og jeg fullammer. Planlegger å løpe på mølla en timestid hver kveld. Noen som vet om det påvirker meka/produksjonen på noe måte?
Gjest *Maja* Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Nå har jeg sittet på rævva lenge nok og skal ned noen kg etter fødsel. Poden er 4mnd og jeg fullammer. Planlegger å løpe på mølla en timestid hver kveld. Noen som vet om det påvirker meka/produksjonen på noe måte? Det skal ikke være noe problem. Denne linkener nok fin for deg å lese
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Har en datter på 12 uker. Hvor mange kal. ca. ør jeg ligge på når jeg ammer henne?
Gjest *Maja* Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Har en datter på 12 uker. Hvor mange kal. ca. ør jeg ligge på når jeg ammer henne? Når du ammer skal du plusse på 500 kalorier i tillegg til ditt vanlige dagsbehov:)
-Englefjes- Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Det skal ikke påvirke melkeproduksjonen noe, men økt meleksyrenivå i blodet kan medføre at melkesyrenivået i melken øker. Dette er ikke farlig, og påvirker ikke næringsinnholdet i morsmelken, men barnet kan synes at det smaker syrlig eller bittert, og ikke ville ta brystet. Trener du veldig intensivt, kan melkesyrenivåene i melken være høye ganske lenge. Så det er mao. veldig greit å amme før trening for å være sikker. I tillegg slipper man brystspreng, noe som ikke er særlig å ha når man løper. *btdt* Endret 6. februar 2012 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå