Gjest kork2 Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har litt lyst til å male kjøkkenskap dørene mine. De er hvite med litt mye gulskjær i nå. Samt så er ikke malingen jevn, men har noen dråper som har gått nedover. De en ganske enkle/helt flat, med en list rundt ytterkanten, også er det aluminiumshåndtak. Er nesten kritthvit bra, med lysgrå lister? Jeg tenkte at det skal være moderne og lyst. Har endel børstet stål ellers på kjøkkenet, også er det terracotta-fargede fliser på gulv og bak kjøkkenbenken.
Aurora M. Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har litt lyst til å male kjøkkenskap dørene mine. De er hvite med litt mye gulskjær i nå. Samt så er ikke malingen jevn, men har noen dråper som har gått nedover. De en ganske enkle/helt flat, med en list rundt ytterkanten, også er det aluminiumshåndtak. Er nesten kritthvit bra, med lysgrå lister? Jeg tenkte at det skal være moderne og lyst. Har endel børstet stål ellers på kjøkkenet, også er det terracotta-fargede fliser på gulv og bak kjøkkenbenken. Skjønner ikke hva du mener med list rundt.. Er det lyslista nede du mener?
Olive Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Om du tenker på selve innredningen så var det et par som malte et gammelt kjøkken i nøyaktig den fargekombinasjonen i januarnummeret av bladet Rom123. Februarnummeret ble vel utgitt i dag, men man kan jo alltids høre på butikken om å få kjøpe det gamle før de sender det inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå