AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 I mars ble jeg singel etter ett fire år langt forhold. Jeg har aldri hatt god selvtillitt og sett på meg selv som godt under middels. Er i begynnelsen av 20årene. Har alltid vært i forhold, bare hatten bitteliten pause imellom og ofte holdt på med noen veldig raskt etter brudd. Nå er jeg singel og nyter det, men blir stadig overrasket over kommentarer på byen eller fra venner! De sier jeg er pen . Kanskje jeg ikke er så stygg som jeg alltid har trodd?? Noen andre som har opplevd noe lignende? Hvordan VET man om man er sånn tålig pen?
espenk Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Det er veldig vanlig og ha et bilde av seg selv som ikke nødvendigvis er så positivt. Dette kan heldigvis trenes opp. Det er til og med mindre pene jenter/gutter som synes de selv er veldig vakker. Så dette handler utelukkende om dine tanker og hva du føler du er. Skap deg en rutine hvor du gir deg selv komplimenter gjentatte ganger iløpet av dagene. Få rutine på dette, og din selvtillit vil øke.
pita27 Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Kanskje du i løpet av disse årene mens du var i et forhold (siste tenårene og tidlig tjueårene?) blomstret opp, og rett og slett ser bedre ut nå. Det er gjerne i disse årene vi jenter blir mer kvinnelig og penere. Selvom du de siste årene ikke har følt det, så har du nok forandret deg og utviklet deg mer, og nå synes det.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Det er veldig vanlig og ha et bilde av seg selv som ikke nødvendigvis er så positivt. Dette kan heldigvis trenes opp. Det er til og med mindre pene jenter/gutter som synes de selv er veldig vakker. Så dette handler utelukkende om dine tanker og hva du føler du er. Skap deg en rutine hvor du gir deg selv komplimenter gjentatte ganger iløpet av dagene. Få rutine på dette, og din selvtillit vil øke. Hahaha:) Victoria Secret modellene er blant de peneste damene som man kan få. Du sier du får komplimenter av venner.... "gratulrer" alle venner gir hverandre skryt, spes jenter.... patetisk på facebook halv lubbene jenter som legger ut bilde og alle "ÅÅÅÅ du er så skjønn" "SØTA" så ser ho ut som en wienerbolle.... Nei du kan ikke snakke deg til å se penere ut hehe... selvtilllit er en ting... men utseende er noe annet
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hahaha:) Victoria Secret modellene er blant de peneste damene som man kan få. Du sier du får komplimenter av venner.... "gratulrer" alle venner gir hverandre skryt, spes jenter.... patetisk på facebook halv lubbene jenter som legger ut bilde og alle "ÅÅÅÅ du er så skjønn" "SØTA" så ser ho ut som en wienerbolle.... Nei du kan ikke snakke deg til å se penere ut hehe... selvtilllit er en ting... men utseende er noe annet Og hva var poenget med dette innlegget O' store AnonymeBruker? Du trenger ikke indirekte si at ts er stygg fordi venninne hennes sier hun er pen.. man sier da at pene folk også er pene, gjør man ikke? Så ikke bry deg om slike tåpelige svar du, ts (: Du er sikkert en nydelig jente, som bare trenger å jobbe litt med selvtilliten! Utsrålingen har faktisk veldig mye å si på utseende også. 1
-Fiona- Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Hahaha:) Victoria Secret modellene er blant de peneste damene som man kan få. Du sier du får komplimenter av venner.... "gratulrer" alle venner gir hverandre skryt, spes jenter.... patetisk på facebook halv lubbene jenter som legger ut bilde og alle "ÅÅÅÅ du er så skjønn" "SØTA" så ser ho ut som en wienerbolle.... Nei du kan ikke snakke deg til å se penere ut hehe... selvtilllit er en ting... men utseende er noe annet Også en gang til, uten å gjemme seg bak anonymbruker?
lacim Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Skjønnet er i øyet som ser. Bør nevnes at når du er ute på byen er det veldig lett å gi komplimenter bare for å komme nærmere deg, i en utspekulert plan med sex som mål.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Den lengste pausen mellom mine forhold har vært på seks mndr siden jeg var 11... Hatt veldig lange forhold hele tiden da! Korteste var 1.5år. Har ikke sagt at det er venninner som sier dette, har nesten bare guttevenner jeg så det er nok de Kan veldig godt være som dere sier at jeg har "blomstret" litt opp siden tenårene, det er jo mulig Takk for svar Tror nok dere har rett i at jeg må jobbe litt med selvtillitten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå