Gå til innhold

Hva mente de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Var på en fest i går med mange av mine nærmeste venner og noen helt ukjente! Henger i ett miljø med ektremt mye gutter(metal folk), vi er faktisk bare to jenter i hele gjengen min... Men i går var det faktisk flere :P Uansett, i går satt noen av gutta og snakket om det var noen singler jenter på festen! Så kom det frem at meg og hun andre jenta i gjengen var de eneste. Da kommenterte en av gutta at "de er ikke noe for oss å prøve seg på". Denne stusset jeg veeeeldig over. Det var ikke mine aller nærmeste som sa dette, bare så det er sagt.

Vet at guttene i mitt miljø liker meg godt, nye gutter sier nesten alltid at de blir overrasket over hvor fantastisk jeg visstnok er. Vet også at de ikke syns jeg er stygg, og den andre jenta i gjengen er noe av det nydeligste jeg har sett!

Sååå, hva tror dere de egentlig mente? Jeg skjønner ingenting :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at det er fordi at dere er en del av gjengen da? Ofte når jeg er med mine kompiser så teller jeg ikke som "jente" fordi at jeg ikke er et "bytte" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, samm har jeg hørt, men i litt annen konteks. "Kan ikke prøve meg på deg fordi du er jo ikke jente. Ehm.. Ikke misforstå altså, men du er liksom en av oss gutta"

Jeg flirte nå med dem og var ganske enig i at det kunne blitt kleint.

• Liker 1
Skrevet

Synes det virker som om de synes du var litt over deres nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...