Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eller kaster dere og kjøper nye hvis dere får hull i sokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper aldri sokkar som er dyrare enn 15-20 kr. paret, så når det går hòl i dei, er det liksom ikkje berre eit hòl, men slite nesten hòl rundt òg. Og då er det ein dårleg idè å stoppe...

Skrevet

Kaster.

Har aldri stoppa en sokk i mitt liv jeg.. :P og ikke skal jeg begynne heller!!!! :D

Skrevet

Aldri!!! Kan ikke stoppe! Ikke hadde jeg giddet heller....å plundre med det! Er en sånn typisk hat-syssel i mine øyne. Mora mi klarte aldri å lære meg det! :riste: Så her i heimen er det bruk og kast!

Gjest Starya
Skrevet

Det ville være vannvittig bortkastet tid.

Lester derimot, stopper jeg gjerne.

Skrevet

Nei det gidder jeg ikke, men husker mamma gjorde det da vi var mindre. Kaster og kjøper nye jeg, mye lettere og ikke særlig dyrt!

Skrevet

Rett i søpla med de utslitte ja,jeg er nok ingen god gammeldags husmor :)

Skrevet

kaster å kjøper nye ved hull.

koster lite og jeg gidder ikke lære meg å stoppe sokker.

Skrevet

Når det blir hull i sokkene kaster jeg dem. :blunke: Stopper du sokker, Imari?

Skrevet

Vanlige sokker kaster jeg, men tykke ullsokker stopper jeg.

Skrevet

Enig med Ingeborg, kaster vanlige sokker, men stopper tykke ullsokker.

Men de bruker jeg så skjelden at det er ikke akkurat en hverdagsyssel å stoppe sokker i vårt hjem. Tror kanskje jeg har gjort det tre ganger i hele mitt liv.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har mange kule sokker som jeg liker godt. Så ja, jeg stopper. Men det kommer ann på hvor stort hullet er.

Skrevet

Vanlige sokker sliter jeg så bredt at de ikke kan stoppes. De kastes og så kjøper jeg et par nye leeenge etterpå.

Ullsokker strikker jeg selv og jeg har enda tilgode å slite hull i noen av dem. Men skulle jeg gjøre det en dag, så skal jeg jaggu stoppe sokken fremfor å strikke en ny, ja.

Skrevet

Kommer ann på hvor stort hullet er (forsøker å ta det før det er for stort...), og hva slag sokker (pris/kvalitet) det er.

Skrevet

Jeg stopper kun mormors hjemmestrikkede raggsokker, ikke vanlige tynne sokker. Der kjøper jeg aldri noen dyre allikevel....

Skrevet

Sokker med hull i kastes.

Skrevet

Nei, jeg stopper ikke sokker. Jeg pleier å kjøpe sokker på H&M til 39,50 pr par, så jeg synes ikke det er verdt å bruke tid på å reparere noe som koster så lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...