Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #61 Skrevet 8. februar 2012 Bruden er videre kjent for å være rimelig kontrollerende for å si det sånn :gjeiper: Vi var jo omgangsvenner med brudeparet alle sammen, det var derfor flere stusset litt når bare mennene våre ble invitert. Men, men folk er forskjellige. Hvis man er omgangsvenner og bare den ene parten blir invitert, så hadde jeg lurt på vennskapet, for det der er seriøst ikke normalt.
Gjest Bond Skrevet 8. februar 2012 #62 Skrevet 8. februar 2012 Tråden ryddet for persondiskusjon Bond, mod
LexSuperior Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #63 Skrevet 8. februar 2012 Hvis man er omgangsvenner og bare den ene parten blir invitert, så hadde jeg lurt på vennskapet, for det der er seriøst ikke normalt. Det tenkte jeg også! Føles det ikke litt rart med bare kompiser av samboeren sin da? Og det er samme for meg om tråden drar ut altså :gjeiper:
Jade Skrevet 9. februar 2012 #64 Skrevet 9. februar 2012 Kanskje de skal invitere alle venner uten partnere, og så synes de (hun) det ble urettferdig for de andre om samboeren din ble bedt, selv om de også har blitt nære venner (nærmest familie) med samboeren din. Nei, det høres ikke logisk ut, men kanskje noe slikt de (hun) tenker...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå