Myldre Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Noen andre som ser på ? Jeg "må" siden samboer vil se på, men jeg skjønner jo ingenting =P
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Yepp. Forstår ikke så mye jeg heller. :gjeiper:
Myldre Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 Yepp. Forstår ikke så mye jeg heller. :gjeiper: Haha
Myldre Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2012 ser bare mange svære menn med tynne bein og stor romper 1
Solbærsaft Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 "Må" se på her også. Skjønner ingenting. Heldigvis så får jeg forklart litt innimellom av kjæresten. (Men føler meg ikke så veldig dum og uvitende når det stadigvekk er ting han ikke skjønner heller..."Oi, dem har fått to mål jo")
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Hva er det dere lurer på da? I mine øyne er offsideregelen i fotball vanskeligere enn de fleste reglene i NFL
Solbærsaft Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 (endret) hva betyr tørklet noen av spillerne hengende fra hofta? hvorfor har ikke alle? Endret 5. februar 2012 av lema
Myldre Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2012 haha.. skjønner ikke hvorfor vi ser på det her, i hvert fall ikke jeg =P Skjønner bare om noen får vondt og da sier jeg " åååh, stakkars" hahaha
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Nei jeg ser heller på snø smelte eller maling tørke to ting som er 100 ganger mer underholdenede en Amerikanske fotball 1
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 .... (Men føler meg ikke så veldig dum og uvitende når det stadigvekk er ting han ikke skjønner heller..."Oi, dem har fått to mål jo") Intentional grounding er ikke den mest vanlige måten å få poeng på akkurat, så ikke så rart den var forvirrende hva betyr tørklet noen av spillerne hengende fra hofta? hvorfor har ikke alle? Hmm, har jeg aldri tenkt over faktisk. Hvis det mot formodning er bare receivers (får ikke sett kampen selv) er det vel for å kunne tørke av hendene for å sikre godt mottak.. Dette er bare synsing dog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå