Gå til innhold

"Seksualitet" i barndommen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Tittelen kan kanskje se ut å ha sammenheng med pedofili, men det har den ingen ting med. Jeg lurer bare på om det er flere enn meg som lekte med seksualitet som barn, jeg husker spesielt en episode der jeg og en nabojente på min egen alder lå nakene ved siden av verandre og befølte hverandre i lekestuen. Vi var vel 6-7 år gamle begge to, og jeg husker at jeg fikk ereksjon når hun tok på tissen min som vi kalte det den gangen. Så jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd dette som barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er vel noe så å si alle barn går gjennom. Ivertfall det å se på hverandre nakne...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg lekte doktorlek med fetteren min i den alderen, og vi skulle lage et barn mens vi holdt på. Det foregikk ved at jeg kysset ham på tissen. Vips kunne han se et par små føtter i tissen min... :ler:

Moderen kom og fersket oss og vips ble gutten hjemsendt med stor ståhei og masse gnål.

Skrevet

Jeg og ei jevngammel nabojente var barnekjærester da vi var 7-8 år gamle. Det var skikkelig heftig, vi skulle gifte oss når vi ble gamle nok til det o.s.v. Husker at vi gjemte oss for de voksne og undersøkte grundig forskjellene på gutter og jenter.... :blunke:

De måtte stadig til å lete etter oss... :sjarmor:

Skrevet

Søsteren min tegnet tissen til fetteren vår blå med tusj...

Og vi synes det var svært så interessant å legge en ti-øring på toppen av tissen og dermed ble den gjemt når vi dro opp forhuden :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Godt det er fler :ler:

Jeg og en som mora mi var dagmamma for, låste oss stadig inn i lekestuen.Dro ned buksene og la oss oppå hverandre!Og der lå vi,det var da vi gikk på førskolen.

Skrevet

Joda, spennende saker i ung alder :lol:

Jeg og nabogutten gjemte oss ofte i kjelleren for å studere hverandre nærmere. Da var vi 6 år :oops:

Skrevet

Barn har en form for seksualitet, ingen tvil om det, og dette forteller vel at sex er veldig naturlig, og at alle fordommer og hemninger vi erverver oss gjennom livet er tillært og fullstendig unaturlig?

Datteren min pleide som veldig liten å ri på låret mitt innimellom. På puffen også. Hun la seg oppå og sparket parallelt med bena i en veldig kraft. Veldig liten var hun da. Under to år faktisk!

Skrevet

Ja det er helt vanlig at også barn holder på som de tilfellene jeg har lest her. Men jeg har bare jente-jente erfaring i den alderen

Skrevet

Ja, dette er vel svært vanlig. Hadde også en jevnalder gutt jeg lekte mye med når jeg var barn. Tror vi var i 6 års alderen da vi "undersøkte ulikhetene" :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Barn har en form for seksualitet, ingen tvil om det, og dette forteller vel at sex er veldig naturlig, og at alle fordommer og hemninger vi erverver oss gjennom livet er tillært og fullstendig unaturlig?  

Datteren min pleide som veldig liten å ri på låret mitt innimellom. På puffen også. Hun la seg oppå og sparket parallelt med bena i en veldig kraft. Veldig liten var hun da. Under to år faktisk!

:sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...