AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Tenner skikkelig på en litt eldre kar (40-45), er selv i20- årene.. Vanlig?
Vulpes Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Vil nå ikke si at jeg har noen DILF-fetisj (haha), men det er absolutt flere godt voksne karer som fortsatt har en god dose med sjarm og sex appeal. Bare se på en del av de eldre skuespillerne f.eks. Nam nam 1
Kamikatze Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Mer enn du aner. Men det er faktisk helt greit innenfor vanlige heteroseksuelle preferanser om en tjueåring tenner på voksne mannfolk. Selv om aldersforskjellen er i ytterkanten av den mest vanlige, kan det vel knapt kalles en fetish? Det er vel mer en preferanse, om det ikke bare er en bestemt, som får sevjen til å koke? Noen tenner på gutter rundt sin egen alder, noen på modnere utgaver, og atter andre velger fritt, uten bestemte "aldersgrenser". Det er selvsagt andre vurderinger som kreves om en ser for seg litt høyhopping, kontra et mulig langvarig forhold. Mellom mine foreldre var aldersforskjellen litt i overkant av tjue år. Og jeg tror jeg hadde en sprekere, friskere og mer aktiv far enn de fleste av mine jevnaldrende da jeg vokste opp. Ikke vær redd for å ha din egen smak. Det er faktisk du som skal ligge med dine partnere etc. ikke dine venninner og KG-rådgivere. :gjeiper: 3
Cathrine88 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg blir aldri tiltrukket av eldre menn selv, men dere er voksne begge to så da ser jeg ikke noe galt i aldersforskjellen. 2
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 40-45 år er "eldre"? Voksen, spør du meg. Eldre blir de over 55. Check and check!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 40-45 år er "eldre"? Voksen, spør du meg. Eldre blir de over 55. Check and check! Han er 20-25 år eldre enn henne. 3
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Tenner skikkelig på en litt eldre kar (40-45), er selv i20- årene.. Vanlig? Er det en fetisj å tenne på fyrer i 40-årene også nu???? 1
Gjest Levitate Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg sier bare George Clooney jeg. Så får dere tolke det slik dere vil. 4
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Han er 20-25 år eldre enn henne. Uff, det var fryktelig mye! Man er ikke eldre, selv om noen syns 40-45 er gammelt. En åtteåring syns en på 22 år er styggammel. Fakta? Nei.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Uff, det var fryktelig mye! Man er ikke eldre, selv om noen syns 40-45 er gammelt. En åtteåring syns en på 22 år er styggammel. Fakta? Nei. Fakta: en 23-åring er eldre enn en 22-åring og en 45-åring er eldre enn en 20-åring. Det er du som legger noe negativt i ordet. 8
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Ordet DILF, derimot er ikke like tennende som daddy-o'ene selv...
Olive Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Jeg elsker eldre menn! Jeg fant ut allerede som 20-åring at det er de voksne, selvsikre mennene som er deiligst. Men etterhvert som jeg ble eldre selv så har det jevnet seg ut, siden mennene på min alder ikke lenger er guttevalper.
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Vel, DILFER er ikke min greie, folk i femtiårene slipper greit å legge an på meg.
womenwomen Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Vel, DILFER er ikke min greie, folk i femtiårene slipper greit å legge an på meg. Finnes menn på 50 som holder seg bra. Har bevart håret og er passe slanke og faste i kroppen og passe rynkefrie.Og er ungdommelige til sinns, og ikke blitt for " gubbete " enda. Litt rynker er ok - bare det ikke blir for mye.... Er de kjekke er de fortsatt sexy - til tross for alderen.Har blitt utrolig tennt på menn mellom 40 - 50 år. Kommer mer an på kjemien. Finner man en mann man synes er tiltrekkende og kjemien stemmer - så bryr jeg meg ikke om alderen. Jeg tenker at om jeg skulle forelske meg i en mye eldre mann - så ville jeg gjerne hatt han som kjærest. Vi kan få mange gode år i lag. Ingen forhold varer evig i dag. Så gjelder å leve litt i nuet. Hygge seg uten å bekymre seg for fremtiden og aldersforskjell. Den som er yngst KAN jo bli syk først, eller dø først i ulykke. Derfor tenker jeg at alder er ingen hindring - så lenge kjemien,tiltrekningen er sterk + at man blir forelsket ! Menn jeg IKKE har kjemi med eller ikke er tiltrukket av fysisk - er turnoff UANSETT ALDER...
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2012 #16 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og diskusjoner rundt anonyme brukere. Sprøsmål vedrørende ryddingen tas på PM eller i egen tråd på Ris & Ros Lille-pus, mod. Endret 11. februar 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå