Gå til innhold

Tips til forskjellig pulver jeg kan blande til morgenshake.

LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vil gjerne begynne å drikke en shake om morgenen i tillegg til frokosten min, så jeg gjerne kan få i meg mye gode proteiner og mineraler, vet det er mye bra og 100%naturlig og gjerne organisk pulver etc der ute, og alger og den slags, men jeg er litt ny på dette. Har dere noen tips. Håper på å få mer energi også. Noe som er godt for kroppen min:)

Gjerne fra iHerb. Evnt hva blander dere det med? Jeg snakker ikke om proteinshake i den form at det skal hjelpe for muskler og sånn type som de som trener mye bruker, snakker om mineraler og vitaminer kroppen min vil like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er aller mest naturlig er vel å spise grønnskaer eller å lage en smoothie? Hvorfor ikke bare gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en ekte powersmoothie du kan starte dagen med i stedet! Du får i deg ALT du trenger av vitaminer og mineraler ved å spise sunt og variert!

Her er min morgensmoothie, holder til et par dagers forbruk. Dette er IKKE en kosesmoothie, mer en sånn powersmoothie

*en neve brokkoli

*100 g spinat

*en halv avocado

*en raspa gullerot

*en kiwi

*litt spirulia, litt hvetegres, litt chiafrø, litt linfrø, litt gojibær

*en neve "smoothiemix", den frosne bærmixen du får fra rema1000, for den dekker over ALT av annen smak. Inneholder baban, bringebær og blåbær tror jeg.

*kjør alt i blender evt stavmikser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev det med å spise frukt å grønt, det gjør jeg, i massevis! Men er mange vitaminer og mineraler man ikke får i seg av den grunn, vil ha hvetegress os spirulina i, men tenkte på om noen hadde noen flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...