Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

satt meg nettopp ned for å bestille noen ting på Tikei. Skulle egentlig betale som PayPal-gjest, men på betalingssammendraget der var ting plutselig priset mye lavere, og sluttsummen endte opp omtrent 20% lavere enn utgangspunktet. Noen som har vært borti dette før? Gidder ikke å bestille hvis det plutselig skal bli noe krøll med betalingen slik at jeg ikke får det jeg vil ha. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha ventet såpass lenge at deler av bestillingen din har blitt borte? Det kan skje hvis det går noen minutter mellom at man legger produkter i handlekurven og betalingen. Sjekk at alle varene dine er i handlekurven.

Skrevet

Alle varene var i handlekurven, de stod bare oppgitt med mindre pris på PayPals sammendrag. 103,- istedenfor 129,- osv. Ingen som har vært borti noe lignende? :lete:

Skrevet

Det kan ikke være at du betalte i SEK og ikke NOK da? Da vil jo valutaen gjøre en liten forskjell på prisen.

Skrevet

Tja. Jeg brukte den norske siden, men jeg kan jo egentlig ikke se at det står noe der om verken NOK eller SEK. :vetikke:

Skrevet (endret)

Kom plutselig på at de har et introduksjonstilbud nå med 20 kr i rabatt til alle kunder! Der har du grunnen din! :fnise:

Endret av Almarea
Skrevet

Åhh! :klaske: Tusen takk for oppklaringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...