Gå til innhold

Brudekjole frå jkdress.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring og har bestilt frå denne siden????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg var ikke fornøyd. Kvaliteten var ok, men ikke passformen. Endte opp med å kjøpe originalkjolen kjolen fra jkdress var en kopi av på Ebay for noen hundrelapper mer. Men vet om mange som er fornøyde da.

Skrevet

Mener å ha lest om flere dårlige erfaringer. Du kan google erfaringer derfra :)

Skrevet

Jeg får min om ikke så lenge, så jeg venter spent på den!

Det finnes mange som har vært veldig fornøyde (en veldig god venninne av meg fikk en kjole som var helt fantastisk til henne) og jeg har sett her at det også finnes de som ikke er fornøyde.

Jeg skal ha en veldig enkel kjole og tror at den neppe kan gjøres feil på noen som helst måte.

(Dette er kjolen min: http://www.jkdress.com/tea-length-wedding-dresses-t006_p3423.html)

Skrevet

Jeg fikk en kjole derfra, og ble skikkelig misfornøyd. Men det var nok fordi jeg hadde vært og prøvd diverse brudekjoler i salong. Når man har hatt på seg en ekte Pronovias/Maggie Sottero, så føles det veldig tafatt og billig med en kjole fra JK dress... Stoffet er MYE tynnere og av dårligere kvalitet; sømmene er enkle og passformen så som så. Men om man har et begrenset budsjett og ikke har noe behov om å se "perfekt" ut på den store dagen, så duger det vel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...