Gjest SemperFi Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Salget starter i morgen 0900. Og konserten går av 30-5-12. Hvem skal? *Gledeseg*
Gjest Herr Drue Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Dette kommer du aldri til å få respons på her
Gjest SemperFi Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Dette kommer du aldri til å få respons på her In ya face! Åååjoda, jeg ELSKER Deadmau5 Godt at det finnes jenter som deg ^_^ Har fått med en gjeng fra Universitetet også, Ahh så David Guette 16 dager senere, vurderer sterkt å dra på den også!
Virina Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Takket være deg SemperFi, ble jeg nå brått nødt til å slenge på meg headsettet mitt og fyre opp Clockwork på full guffe. Ahhh, EARGAZM Edit: leif, as usual - jeg driter dem av og til. Endret 7. februar 2012 av Virina
Gjest SemperFi Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg legger meg til dette hver kveld jeg. 1
defaitist Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 JEG SKAAL! Var klar med bankkort og brikke kl. 09:00, midt i timen. Akkurat nå har jeg hekta på Outta my life.
Gjest Herr Drue Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 In ya face! Godt at det finnes jenter som deg ^_^ Har fått med en gjeng fra Universitetet også, Ahh så David Guette 16 dager senere, vurderer sterkt å dra på den også! Du burde egentlig takke meg for at jeg bumpa tråden. PS: hører folk på universitet på Deadmau5? Hehe, neida. Han har faktisk noen bra låter. Skal ikke nekte for det
Gjest NerdMedSverd Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Deadmau5 høres kun bra ut med 2 i promille og lightsticks i hånda. Kanskje jeg skal ta meg en tur på konserten
Gjest SemperFi Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Du burde egentlig takke meg for at jeg bumpa tråden. PS: hører folk på universitet på Deadmau5? Hehe, neida. Han har faktisk noen bra låter. Skal ikke nekte for det Deadmau5 høres alltid bra ut. What she said. Ser ut som at det blir David Guetta på meg også. + Hove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå