AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Skal til London om tre uker og trenger abefalinger til gode kafeer og tea rooms i London. Jeg er veldig glad i tea rooms av typen Betty's little tea room ( for de som vet hva det er). Gjerne steder som ikke ligner steder i Norge. Typisk engelske steder for eksempel. Område: Oxford street, picadilly, Southampton Row.
Bex Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Er dere jenter på tur så test ut Pret-a-Portea på The Berkeley. Kanskje ikke tea-room, men afternoon tea i en klasse for seg! Jeg skal tilbake dit om to uker, og jeg gleder meg!
Nilma Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 På Oxford Street er det ikke så mye av den slags, men på Piccadilly kan jeg anbefale The Wolseley. Elegant, men likevel avslappet atmosfære, og deilig mat og drikke. Lurt å forhåndsbestille!
Rosenrød Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Ritz er jo også en slager for afternoon tea:-)
Olive Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Jeg elsker Fortnum and Mason!! Veldig klassisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå