Gå til innhold

Hva søren gjør Per Sundnes på TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og resten av familien finner fyren helt usmakelig. Han eier ikke sjarme, han er ikke morsom og har null utstråling. Greit nok det, det er flere som han. Men hvorfor har han fått lov å være med på MGP hver jævla gang?

Jeg er så lei av han tørre fyren. Vet at jeg kan skifte kanal, men skjønner ikke at ikke en litt mer sjarmerende mann kan lede MGP.

Noen som er enige?

http://images.uncyc.org/no/d/da/PerSundnes.jpg

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og resten av familien finner fyren helt usmakelig. Han eier ikke sjarme, han er ikke morsom og har null utstråling. Greit nok det, det er flere som han. Men hvorfor har han fått lov å være med på MGP hver jævla gang?

Jeg er så lei av han tørre fyren. Vet at jeg kan skifte kanal, men skjønner ikke at ikke en litt mer sjarmerende mann kan lede MGP.

Noen som er enige?

http://images.uncyc.org/no/d/da/PerSundnes.jpg

Jeg er ikke enig.

Synes han er morsom og sjarmerende. Joda, det finnes kanskje dyktigere programledere, men det er mange jeg hadde byttet ut før Per. Blir mer provosert av de pene unge damene som ikke kan noe som helst og som kun har fått jobbe fordi de er pene. Men det er nå min mening:)

• Liker 7
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg kan heller ikke fatte og begripe det, men jeg antar at NRK tror at han nå er blitt en uunnværlig del av MGP-tradisjonen, litt som Grevinnen og hovmesteren på lillejulaften; det er ikke nødvendigvis så veldig bra i seg selv, men det skal liksom være der allikevel, ellers blir det ikke jul (og uten Sundnes blir det ikke MGP). For meg blir det vanskelig å svare på da jeg ikke har noe forhold til MGP annet enn at jeg får med meg den internasjonale sendingen for moro skyld.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg kan heller ikke fatte og begripe det, men jeg antar at NRK tror at han nå er blitt en uunnværlig del av MGP-tradisjonen, litt som Grevinnen og hovmesteren på lillejulaften; det er ikke nødvendigvis så veldig bra i seg selv, men det skal liksom være der allikevel, ellers blir det ikke jul (og uten Sundnes blir det ikke MGP). For meg blir det vanskelig å svare på da jeg ikke har noe forhold til MGP annet enn at jeg får med meg den internasjonale sendingen for moro skyld.

Hvis de kan kvitte seg med Jostein Pedersen så kan de jaggu kvitte seg med Per Sundnes også :fnise:

• Liker 5
Gjest Cosette
Skrevet

Hvis de kan kvitte seg med Jostein Pedersen så kan de jaggu kvitte seg med Per Sundnes også :fnise:

Jeg savner faktisk Pedersen. OK, han er en bajas og er fullstendig blottet for fintfølelse, men han laget alltid liv.

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva Ravi gjør som programleder heller jeg.. Sånn apropos usjarmerende menn.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker ham. Det er noe ved ham. Han er seg selv og er en smart fyr.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg savner faktisk Pedersen. OK, han er en bajas og er fullstendig blottet for fintfølelse, men han laget alltid liv.

Jeg vet. Han VAR jo mgp.

Men ingen, ikke en gang Per Sundnes, var verre en Synnøve Svabø!

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva Ravi gjør som programleder heller jeg.. Sånn apropos usjarmerende menn.

Jeg syns Ravi er sjarmerende. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Enig om Synnøve Svabøe. Hun passet ikke i MGP. Hun er for masete, nærmest hyper.

Skrevet

Jeg liker ham. Det er noe ved ham. Han er seg selv og er en smart fyr.

:skratte:

Smaken er som baken; delt. Men altså, jeg syns han minner om en oppmerksomhetssyk unge, som er overlykkelig bare fordi han får være på TV.

• Liker 1
Skrevet

Per Sundnes gjør nok mye bra for MGP bak kamera med tanke på artistene, men fremfor kamera gjør han ikke stort.

Men jeg synes han har fått mindre tid på skjermen i år enn årene før, da han har snakket med artistene mellom hver sang noe de ikke gjør i år..

Men regner vi ser mer til han i finalen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Personlig blir jeg på grensa til sinna-kvalm når jeg ser han.Motbydelig og jeg kan dessverre ikke finne mye positivt å si om mannen.

Skrevet

Det er vel Per Sundnes som har løftet MGP de siste årene? Fått på plass delfinaler og ståhei rundt det.

Jeg liker'n :)

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva alle har sånn imot Per Sundnes jeg.. Har alltid hatt sansen for han jeg:)

Enig med loffen, synes det er verre at Ravi er på TV!

Skrevet

Så vi kan konkludere med at kvinner ikke vil ha menn på tv som ikke er lange og sjarmerende nok? Interessant...

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk Per Sundnes som har gjort Grand Prix til det det er i dag. Han velger ut artister og har vært en stor pådriver til å fome konseptet slik det er nå. Per Sundnes er faktisk Grand Prix.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker han veldig godt,synes han er sjarmerende og har masse kunnskap.

Skrevet

Sånn sett passer han aldeles udmerket på MGP, vil jeg si! :)

• Liker 1
Skrevet

Så vi kan konkludere med at kvinner ikke vil ha menn på tv som ikke er lange og sjarmerende nok? Interessant...

Jeg vet om mange sjarmerende karer som er lave. Høyden spiller ikke stor rolle for mitt vedkommende.

Men har du ikke sjarme, så har du heller ingenting på TV å gjøre, mener nå jeg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...