Madison Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 hei! kan jeg også få bli en av dere engler? Og bittelitt pærebrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 Klart du kan, Madison! Mer enn hjertelig velkommen! *åpner en flaske pærebrus og gir til Madison* Skriv noen ord om hvilken engle-type du er, så kanskje vi finner den rette stillingen til deg! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2002 Tusen takk, det var koselig:) *tar en stor slurk av pærebrusen og smiler* Men hva slags engletype jeg er? Hmmm, hva mener du? Er ganske ny her så er ikke helt inne i dette:) Forklar begrepet så skal jeg fortelle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Vi mener hvilke egenskaper har du som du kan tilføre oss! Den som er glad i å bake blir bake-engel. Den som liker å kokkelere blir kokkeleringsengel, vi har sykkelreparatør til gullsyklene våre, og engler og får (sauer). Er det noe spesielt du passer til, eller kan tenke deg å bidra til fellesskapet med? Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 Er du forresten oppkalt etter filmen "Broene i Madison County"? Det er i hvert fall yndlingsfilmen min! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 23. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2002 Dere har ingen Smiley-engel.. det kan være meg..*s* Jeg smiler masse, og får ofte feedback på det:) Vet ikke om det blir et ordentlig "engelnavn" jeg men... Har dessverre ikke sett den filmen Væren. Men siden du anbefaler den vurderes det sterkt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2002 #7 Del Skrevet 23. mai 2002 Tusenfryd elsker også "Broene i Madison County" og ønsker Madison velkommen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. mai 2002 #8 Del Skrevet 23. mai 2002 Å, Tusenfryd, nå ble Væren glad når nettopp DU liker yndlingsfilmen min Skulle gjerne sett den sammen med deg, et stort lommetørkle og en flaske godt gjæret pærebrus! *klemmer masse* Madison, du er herved utnevnt til Smiley-engel! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 24. mai 2002 #9 Del Skrevet 24. mai 2002 Kan jeg også få være med på "filmframsyninga"? Broene i Madison County er den beste filmen som er laget + at den betyr noe helt spesielt for min kjære og meg..plis, plis, pliiiiis...jeg har så lyst!! Forresten....velkommen til Madison. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. mai 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 24. mai 2002 Tusen takk alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå