Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er dere kjent med det uttrykket? Det beskriver altså et øyeblikk i en TV-serie der det går fra å være en bra serie til å bli dårligere. Et veldig kjent eksemper er når Felicity klippet av seg håret. Da fikk serien faktisk mindre seertall. Serier jeg mener "jumped the shark" Gilmore Girls - Introduksjonen av April, Lukes datter. Buffy the Vampire Slayer - introduksjonen av Dawn, Buffys søster One tree hill - da Lukas og Peyton forsvant. Har dere flere eksempler?
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Happy Days- da Fonzie hoppet over haien
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 X-files - når de byttet ut Mulder og Scully. Hva er x-files uten de liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Uh, byttet ut Mulder og scully? Såvidt jeg ikke har blingset helt så har de ikke nyttet ut mulder og scully. Det som derimot skjedde var at mulder "forsvant", og Scully fikk en ny partner, men at Mulder kom tilbake for den siste episoden (dobbeltepisode).
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Uh, byttet ut Mulder og scully? Såvidt jeg ikke har blingset helt så har de ikke nyttet ut mulder og scully. Det som derimot skjedde var at mulder "forsvant", og Scully fikk en ny partner, men at Mulder kom tilbake for den siste episoden (dobbeltepisode). Det var da noen sesonger med x-files uten Mulder og Scully?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 De bytter ikke ut Mulder og Skuller de to skuespillerene som spilte dem ville ikke mer, Så de hadde ikke noe valg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Det var da noen sesonger med x-files uten Mulder og Scully? Nei det var en sesong eller en og en halv sesong uten Mulder og en halv sesong uten Scully
MalloryK Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Dharma & Greg, etter at de var i bilulykken Edit: gikk inn på imdb og leste litt om serien, for å se om noen andre hadde merket det samme, og jammen: http://www.imdb.com/title/tt0118303/board/nest/105183463?d=109843077&p=1#109843077 "IMO thats when the show jumped the shark. The subject matter was too uncomfortable for a sitcom. " Endret 6. februar 2012 av MalloryK
EnsomKanin Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 That 70s show- Når Eric reiser til Afrika, og han ekle blonde fyren "erstatter" ham. Dexter- søskenkjærlighets-twisten. Jeg tror How I met your Mother kommer til å hoppe haien når babyen kommer.
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 McLeod's daughters- Når Clair døde The Simpsons- For lenge siden two pints of lager and a packet of crisps- Når han som spilte Jonny sluttet. Hvilket Liv- Når Nick sluttet Bewitched- Når de skiftet ut den orginale Darrin med den nye Darrin Bones- Episode 100 Dark Angel- Første Episode i sesong 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Angel - når Angel fikk en sønn. Og når Cordelia klippa seg kort. Alt gikk til h*****e etter det.
MalloryK Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Har jo glemt Hotel Cæsar! Når det om inn en ny familie (tror det var noen søsken, og hun ene prøvde å steike en hund i ovnen). Da måtte jeg slutte å se på, det var så elendig skuespill
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Beverly Hills 90210(den gamle) - Når Brenda forsvant
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Growing Pains- Da karakteren Luke kom i sesong 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå