Zakuro Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hei folkens, kan dere hjelpe meg med å finne navnet på denne hitlåta, evt. navnet på artisten? Jeg husker ikke og det går meg på nervene! Det er en hitlåt fra noen år tilbake, musikkvideoen ble i alle fall spilt på TV i ett kjør, og hun som sang var en ung jente, kanskje 12-13 år og hun hadde på seg en blå-grønn topp uten ermer. Fra det jeg husker fra videoen virket det som denne jenta ble forsømt av storesøtera som er opptatt med kjæresten. Mener storesøstra hadde en hvit bukse. Det var på engelsk, sånn btw. Vet det er veldig vagt men må jo prøve:P edit=typo Endret 5. februar 2012 av Zakuro
*Sinnataggen* Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 får sjekke denne linken og se om det er den. ikke at jeg aner hva du skal med den.
Zakuro Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 får sjekke denne linken og se om det er den. ikke at jeg aner hva du skal med den. Der var den:D Haha, har bare gått rundt å hatt melodien på hjernen men husket ikke noe annet, gjorde meg sprø>_<
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Kan det være Amy Diamond? :-) Endret 6. februar 2012 av PinkLeaf
*Sinnataggen* Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Der var den:D Haha, har bare gått rundt å hatt melodien på hjernen men husket ikke noe annet, gjorde meg sprø>_< Bare hyggelig å hjelpe zakuro ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå