AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Trener på treningsstudio, både saltimer og apparater. Har hittil brukt en vanlig halvlitersflaske til vann, men tenkte jeg skulle kjøpe meg en. Hva bruker du? Og hvor mye rommer den? Nok eller må du fylle på underveis?
Golden Girl Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Min favoritt en blå maxim flaske den er litt mer en en halv liters flaske og den er lett å få tak i. Den er akkurat nokk til en times spinning. Så lykke til
Envy Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 0,7l imsdalflaske med sportstut. Fungerer utmerket
Fanta Exotic Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg brukes 0,7 l Imsdalflaske. Liker det bedre enn de som selges på senteret.
Dragonfly84 Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 0,7l imsdalflaske med sportstut. Fungerer utmerket Og proteinshakeren min er en gratisflaske fra utdanningsforbundet. Funker fint selv om det ikke er så proft utstyr
antibac Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Til litt lengre treninger bruker jeg en 1-litersflaske fra Maxim, ellers funker vanlige 0,7 Imsdal/Olden-flasker.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Et tema for meg: Jeg vil ha en flaske, uten ekle stoffer, der både topp og flaske går i oppvaskmaskinen. Den må være konstruert på en måte så den blir lett ren, og kan gjerne være mer kopp enn flaske om nødvendig, men må være min. 0,5 liter. Den kan godt være av metall. Noen som vet om en slik flaske finnes? Har en flaske av plast, Intersport tror jeg, og den stinker. Det kan ikke være sunt. Det er mange plaststoffer som ikke er helt helsemessig ok.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Camelbak 0,75 liters flaske med drikketut Bruker den hele dagen, hver dag. Elsker den!
Gjest nemorosa Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Camelbak her også bruker den både på skole og trening. Er litt dyr, men mener den absolutt er verdt pengene!
Gjest Daenerys Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Camelback! Den har ikke skumle stoffer i seg, og en full flaske på 0,75 l holder til kardio og styrkeøkt:)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Et tema for meg: Jeg vil ha en flaske, uten ekle stoffer, der både topp og flaske går i oppvaskmaskinen. Den må være konstruert på en måte så den blir lett ren, og kan gjerne være mer kopp enn flaske om nødvendig, men må være min. 0,5 liter. Den kan godt være av metall. Noen som vet om en slik flaske finnes? Har en flaske av plast, Intersport tror jeg, og den stinker. Det kan ikke være sunt. Det er mange plaststoffer som ikke er helt helsemessig ok. Det finnes glassflasker å få kjøpt f.eks. her: http://www.amazon.com/Lifefactory-22-Ounce-Beverage-Bottle-Blue/dp/B003BFS90Y (men vet ikke om de sender til Norge)
Grønt blad Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Har en vanlig Imsdal flaske med drikketut. 0,7 l. Det pleier å holde. Ønsker meg en Camelbak i en fin farge.
Gjest Tigress Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Brukar ein av hushaldets om lag 273 sykkelflasker av ymse slag. Så lenge han er nokonlunde tett og det er sportstut er eg nøgd.
Dragonfly84 Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Har en flaske av plast, Intersport tror jeg, og den stinker. Det kan ikke være sunt. Derfor kjøper jeg imsdalflasker, skyller dem godt for hver gang jeg bruker dem og bytter dem ut ca hver 14. dag Jeg er veldig redd for bakterier...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Til dere som anbefaler Camelbak: Den har da så snirklete drikketopp at den blir vel ikke så godt vasket i oppvaskmaskin? Og flasken er såpass høy, og blir derfor problem å stable. (Ting på nedre skuff i oppvaskmaskin, blir ikke vasket like godt som øvre.) Contigo er jo et alternativt merke, men ganske lik... Jeg syns egentlig at de helt enkle drikketutene er best, som på vanlige engangsflasker med drikketut. Så noe bredere og kortere med enkel, renholdsvennlig tut, og som går i oppvaskmaskin hadde vært ideelt. Ja, og Amazon selger ikke slike produkter til Norge, men det er vel mulig å få både Camelbak og Contigo rimeligere enn i Norge, på eBay.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #17 Skrevet 6. februar 2012 Til dere som anbefaler Camelbak: Den har da så snirklete drikketopp at den blir vel ikke så godt vasket i oppvaskmaskin? Og flasken er såpass høy, og blir derfor problem å stable. (Ting på nedre skuff i oppvaskmaskin, blir ikke vasket like godt som øvre.) Contigo er jo et alternativt merke, men ganske lik... Jeg syns egentlig at de helt enkle drikketutene er best, som på vanlige engangsflasker med drikketut. Så noe bredere og kortere med enkel, renholdsvennlig tut, og som går i oppvaskmaskin hadde vært ideelt. Ja, og Amazon selger ikke slike produkter til Norge, men det er vel mulig å få både Camelbak og Contigo rimeligere enn i Norge, på eBay. joda, de sender til Norge, men det er litt dyrt (200 kr)
Supraspinatus Skrevet 6. februar 2012 #18 Skrevet 6. februar 2012 Camelbak Podium er jeg veldig fornøyd med. Fås billig på blant annet her: http://totalcycling.com/a-z/bottles_cages/bottles/DB_PODIUM_610ML.html
Gjest nemorosa Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Til dere som anbefaler Camelbak: Den har da så snirklete drikketopp at den blir vel ikke så godt vasket i oppvaskmaskin? Og flasken er såpass høy, og blir derfor problem å stable. (Ting på nedre skuff i oppvaskmaskin, blir ikke vasket like godt som øvre.) Contigo er jo et alternativt merke, men ganske lik... Jeg syns egentlig at de helt enkle drikketutene er best, som på vanlige engangsflasker med drikketut. Så noe bredere og kortere med enkel, renholdsvennlig tut, og som går i oppvaskmaskin hadde vært ideelt. Ja, og Amazon selger ikke slike produkter til Norge, men det er vel mulig å få både Camelbak og Contigo rimeligere enn i Norge, på eBay. Du kan også kjøpe Camelbak i mindre størrelser og plastikktuten kan taes av/byttes ut. Endret 6. februar 2012 av nemorosa 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. februar 2012 #20 Skrevet 6. februar 2012 En helt vanlig imsdalflaske. Kaster ikke bort penger på en flaske som jeg bare skal ha vann i altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå