Gå til innhold

Ryddet ut jula?


smile

Ryddet vekk jula?  

  1. 1. Ryddet vekk jula?

    • ja
      31
    • nei jeg venter litt
      17


Anbefalte innlegg

Har dere fått ut juletreet og pyntegjenstander. Vi har ikke hatt juletre i år og de røde dukene ligger fortsatt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. I dag rydda vi endelig ut jula. Eller jeg fjerna juletrepynten i går, men fikk ikke pelma treet ut før i ettermiddag. Nå er også duker og nisser og annet dall vekk, ergo er hverdagen over oss atter en gang. Det er koselig med jula, men det er greit å få den ut også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke rydde julen vekk før jeg MÅ, og for meg er det 20. dag jul som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, jula "kastes ut" til helgen. Jeg nekter å kjøre handelstandens løp. Derfor "rigger" vi opp jula sent (aldri før sent på lille julaften), og "rigger" ned sent - jeg vil helst vente til 20. dag jul, men jeg har en mann i huset som blir lei :ler: , så vi tar et kompromiss her, mao. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiste fra jula på lørdag, vi. Her hjemme var det kun en rød duk som minnet om jul, og den har jeg tatt av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, juletre og resten av jula ble ryddet vekk på søndag.Synes det er veldig koselig å få pyntet til jul....men det veldig deilig å få den ut av huset også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hadde planer om å få rydda ut jula nå i dag jeg, men det ser ut til at planene går i vasken. Muligens får jeg tid på torsdag. Syns det har gått altfor lenge nå, men når tiden ikke strekker til så... :roll:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok det i går ettermiddag. Får ikke tid i dag. Alt er lagt i kasser og satt på loftet, og det føles luftig og rent, dog støvete... kun duker og noen kjøkkenhåndkler igjen, de skal vaskes og så legges på plass. Jo, også noen røde lys og servietter som skal brukes opp. Kjøper store pakker med juleservietter hvert år, og har mange uåpnete pakker. Og siden vi bruker mye servietter, så brukes de åpnete pakkene opp nå. Og de røde lysene brukes opp.

Har forresten igjen noen blomsterdekorasjoner igjen, som er i sine absolutt juleinspirerte potter og med julestæsj oppi, men det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

begynte å rydde vekk jula i går, men har ikke fått ned alt, må klatre litt, og det fikk jeg ikke gjort i går.

Har heller ikke lagt det på loftet enda.

Men jula er hovedsaklig tatt ned, og det var deilig.

Jul er koselig, men det har blitt lite tid til bare meg, så nå som jeg avslutter jula og starter hverdagen igjen så håper jeg på å få tid til bare aline også innimellom.

(har hatt mamma eller alinekjærsten på besøk konstant, og det er en ettroms... koselig ja, men nå klikka jeg nesten om jeg måtte hatt folk rundt meg 24 timer i døgnet èn dag til!!! ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, fanken. Blir litt irritert jeg, over at det nå ser ut til at det er handelsstanden som bestemmer hvor lenge jula skal vare. Begynner i oktober og starter nedrigginga i romjula. Hos oss varer jula til 20 dag jul, altså 13 januar, SOM FRA GAMMELT AV. Iallefall hos oss da. Jeg var forresten hos en butikk og skulle kjøpe noen julevarer som jeg hadde sett hos noen andre og som jeg også ønsket å kjøpe. Kom på butikken i går, og så ikke snurten av noen julevarer. Spurte betjeningen, og fikk til svar at julevarene, nei de var ryddet bort til neste jul. Hvem gidder for fanken å kjøpe gammel julepynt til neste år, og hvorfor i alle dager haster det slik? De mistet iallefall mine penger, for ikke fanken om jeg skal dra dit før neste jul å handle......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...