AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg vil ha en gøy jobb som jeg kan jobbe lenge med, men det er ingen jobber som frister..Vet ikke helt hva som hadde vert gøy. Dere kan så klart ikke vite hva som er spennende og gøyt for meg, men viss dere kunne komme med forslag til jobber som dere selv synes virker spennende og gøye, og si hvorfor, så kanskje jeg får noen ideer selv. Hva som helst.
2shy Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Før jobbet jeg med IT i mange år, og syntes verken det var spennende eller gøy, men det var en god jobb med god inntekt. Det jeg likte med jobben var å jobbe med mennesker. Nå skal jeg skifte yrke og skal gå i retning helse, ernæring og coaching. Dette er en stor lidenskap jeg har, og sånn sett ser jeg for meg at det vil være en jobb jeg vil trives langt bedre i. Som du sier så er det mange yrker og umulig å vite hva du liker. Men du kan jo stille deg selv spørsmålet om du er en kreativ eller kanskje mer logisk person? Jeg er en kreativ person og burde aldri vært i nærheten av IT yrket
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 http://krus.no/no/Fengselsskolen/Hoyremeny/Viktig-informasjon/Hva-gjor-en-fengselsbetjent/ Fantastisk yrke! Blir aldri lei
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror egentlig alle blir lei innimellom. De fleste av oss blir vel faktisk søkklei jobben vår iblant. Det er de heldige få som sjelden eller aldri (er det i det hele tatt mulig?) blir lei av jobben. Så det er kanskje å sikte litt høyt? Mitt beste råd er å prøve seg på ulike ting på et lavt nivå, så finner man etter hvert ut i hvertfall hva man IKKE vil. Elimineringsmetoden kan brukes til mangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå