Gjest Chevy Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Sambo fikk en grå genser til jul, av merket identity. Han greide og feilvaske denne slik at den krympet, og siden han var så glad i den genseren skal jeg skaffe en ny til ham- men vet ikke hvor den er kjøpt.. Merket i halsen sier som sagt identity:) har prøvd å google men finner ikke noe..
Compaq Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er ganske sikker på at den er kjøpt på Cubus
Gjest Chevy Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Cubus! Tror jeg.. Ååå? Hvis det er cubus blir jeg veldig veldig glad!!:D
Burn Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Bare for å bekrefte: "Identity" er fra Cubus. Kjøpte faktisk en skjorte av merket "Identity" på fredag, så ja: jeg er helt sikker.
Gjest Chevy Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Wow! Genseren var så fin at jeg hadde ikke trodd det var så enkelt som cubus, herlig!! De har mye fint også da tusen takk for hjelpen! Det betyr veldig veldig mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå