lintin Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Har helt jernteppe.. Sånne tradisjonelle, grå tovete tøfler i ull..går masse reklame på TV om dagen... Hva i alle dager heter merket? Prøver å finne en nettbutikk som selger dem...
lintin Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 Er det disse du tenker på? Topaz TUUUSEN TAKK! Oppfølgingsspørsmål...vet du noen nettbutikker som selger slike tøfler...? Finner ingen steder:-(
Irie Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg vet ikke. De har mange forhandlere da, kanskje du finner noen i nærheten av deg? Forhandlere - topaz
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Hva? Er de populære igjen? Slike tøfler hadde foreldrene mine da jeg var liten på 80-90 tallet. Morsomt at ting kommer tilbake.
lintin Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2012 Hva? Er de populære igjen? Slike tøfler hadde foreldrene mine da jeg var liten på 80-90 tallet. Morsomt at ting kommer tilbake. Haha, samme her! Har vokst opp med slike tøfler på hytta og nå synes jeg de er dritkul igjen! Digger dem! også er de jo bare helt fantastisk, deilig varm og tenkte å spandere et par på mannen så han ikke fryser på bena på hytten:-) Forøvrig har Topaz utrolig lekre vintersko også, fiiiiine (og dyyyyyre);-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå