AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har tenkt til å melde meg inn på Elixia og kommer til å trene mest på formiddagen siden jeg er i mammaperm. Har veldig lyst til å ta mot til meg og bevege meg inn på frivektområdet, skal finne et nybegynnerprogram å begynne med (samt benytte meg av de to gratis veiledningstimene for å få til teknikkene). Men jeg synes det er ganske flaut da jeg er helt blank... Dere tror vel ikke det er så mange der inne på dagtid, de fleste er vel på jobb? Når er det færrest/flest folk på ditt senter? Noen som forresten har erfaringer med Elixia Kidz? Babyen min er bare tre måneder, så jeg satser på å trene når hun sover og la henne ligge i bagdelen. Så får de heller hente meg når hun våkner (hun er fryktelig avhengig av meg, så det blir vel full hyling om jeg ikke kommer fort :gjeiper: ) Hun sover heldigvis veldig godt og du kan omtrent ha en konsert rundt henne uten at hun våkner
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Frem til kl 14 pleier det vel å være roligere på de fleste senter.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg pleier å trene på formiddagen. Er gjerne saltimer fra kl. 9 og 2-3 timer utover. Da er det få folk i selve treningssalen og en del godt voksne folk.
Gjest Bartenina Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 jeg trener som regel på formiddagen, da er det minst folk der :-) var også redd for å starte, da jeg og var relativt blank. men det er ikke så ille, ingen som ser på deg, og alltid noen som er i dårligere form enn deg uansett, selv om det kanskje ikke synes. Gå med rett rygg, så gir du blanke i alle andre :-D YOU GO!
antibac Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Rimelig rolig om formiddagen. Gleder meg til oppsigelsestiden min er slutt på jobb, da skal det bli mye formiddagstrening en periode! Er så deilig med egentrening når senteret ikke er infisert med folk.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Stille på formiddagen der jeg bor også, lite senter, liten by. Tar seg opp i lunsjtider, og etter 4.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Som andre sier så er det relativt rolig på formiddagen. Jeg liker heller ikke masse folk, spesielt nå når jeg er ny på senteret, og prøver å forstå hva alle apparatene skal brukes til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå