AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Ja, noen som kan si meg hvor lang holdbarhet en åpnet flakse med bacardi razz har? Og er det noen her som har noen gode tips om hva som er godt å blande det med?
Gjesten Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Den holder nok ganske lenge. Hvor lenge vet jeg ikke, men jeg vil tro du kjenner det når den er blitt dårlig. Bland med sprite zero. Kjempegodt! 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Takk for svar begge to :) Men når vi snakker holdbarhet, er da ganske lenge dager, uker, mnd, år? Noen tips om blandeforhold da? Er ikke så glad i alkholsmaken..
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Sprit går da vel "aldri" ut på dato. 4
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Fyll et longdrinkglass med isbiter, hell opp 4cl razz(et shotglass) og fyll opp med sprite. Evt ikke bruk isbiter hvis du ikke har det, men bare fyll opp med sprite
Honeydew Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg blander det med vann! Det smaker som funlight bringebærsaft, og i tillegg har du fordelen med at du blir mer hydrert + slipper sukkeret!
Jolene Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Isbiter 4 cl bacardi Sprite og grenadin Isbiter lime bacardi tranebærjuice redbull De jeg kom på i farta. Sprit kan holde seg i mange år dersom korken er skrudd godt på.
TN-># Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Min favoritt "razz" drink, Razzia; 4cl Bacardi Razz (evt. annen rasberry rum for eks. cruzan) 6cl Tranebærjuice 2cl Sourmix Toppes med Russchian Water Husk å alltid fyll opp med isbiter til randen når du mikser drinker;)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Tar opp igjen denne mtp holdbarhet. Har en åpnet bacardi razz ståendes som er minst ett år gammel, kanskje til og med to... Kaste eller drikke? Anonymous poster hash: c8f0f...1f4
Silfen Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Det er sprit. Du kan drikke det etter 10 år. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Ja, hadde det vært ren vodka eller rom hadde jeg ikke tvilt, men tenker liksom at smakstilsetningen kan bli dårlig? Anonymous poster hash: c8f0f...1f4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Ja, hadde det vært ren vodka eller rom hadde jeg ikke tvilt, men tenker liksom at smakstilsetningen kan bli dårlig? Anonymous poster hash: c8f0f...1f4 En åpnet flaske kan miste litt smak over tid, men den blir ikke dårlig. Anonymous poster hash: c508a...cdf
Freaky Fly Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Helt enig med at det beste er å blande med vann. Blir som en svak bringebærsaft, og spritsmaken blir av en eller annen grunn nesten borte.
Severus Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 (endret) Blanda med vann kan det til nød gå an, det lærte jeg av min farmor. Nå drikker jeg lite sprit med bringebær men blander vanlig vodka med sprite eller energidrikk. Jäger drikker jeg uten noen ting, men kan også drikke det som Jäger bomb, man tar Jäger oppi et shotglass å slipper det oppi et glass med Red Bull å så drikker man. Endret 25. august 2013 av Vex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå