AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har en sinnsykt appetitt. Tilogmed når jeg egentlig er mett, vil jeg ha mat. Jeg ELSKER mat, tenker på det hele tiden, og gleder meg i dagesvis dersom jeg vet jeg skal få noe ekstra godt. står opp tidlig om dagen bare for å bake, og jeg elsker å spise! Nå tror dere vel jeg er en feit dundre, men jeg er 160 høy og 49 kg. Trener heldigvis MYE, og det trenger jeg med alt dette matinntaket. Hadde seriøst spist hele dagen dersom jeg hadde kunnet. Hva kan jeg gjøre for å flytte fokuset over? Jobber, trener og har venner, så jeg har ting å gjøre. Men når jeg har sjansen til å spise, gjør jeg det. Og jeg spiser MYE , og det skjer aldri at jeg ikke vil ha mat. OG masse mat. Hva kan jeg gjøre? Jeg er jo ikke sulten, bare veldig matglad.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Jeg og er slik. :gjeiper: Vet ikke om det er så mye å gjøre egentlig. Jeg pleier å utforske nye og avanserte retter til middag, slik at jeg får mye glede til det måltidet, og mettet den lysten for en stund.
LisaMaria Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har akkurat det samme problemet. Derfor hovedsaklig jeg la om til en sunnere livsstil, finne sunnere og magrere alternativer som ga meg litt mer rom til å spise mer med god samvittiget. Jeg kan spise 10 frukter på en dag, og det er jo bedre enn å spise 10 sjokolader på en dag, noe jeg gjor før. Og middagene mine før var ikke av de sunneste, så det slo også en god del inn på vekta, hjemmelaget pizza, fastfood, lasagne osv...spiser som regel halve greia når jeg først setter igang, og det er greit, så lenge det ikke er hver dag. Lag mye grønsaker, bruk mager kesam som "saus" så kan du også spise mye. Men ja, du er altså IKKE alene i den problemstillingen der. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå