Gjest denten Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hei! Er det noen her som vet hvordan jeg får slått av at en stemme snakker og retter på meg når jeg skriver sms på iphone 4s? Jeg skulle f.eks skrive "hahahha" på en sms, så rettet hun meg til "shanghai" og da leser en damestemme dette opp. Det er ikke siri? For hun har jeg slått av.
Mynona Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 jeg hadde blitt gal!! Har ikke vært borti dette selv, men sjekk at du ikke har skrudd på sånne hjelpefunksjoner på generelt - tilgjengelighet. Kanskje du har på voiceOver eller noe sånt.
Gjest denten Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 jeg hadde blitt gal!! Har ikke vært borti dette selv, men sjekk at du ikke har skrudd på sånne hjelpefunksjoner på generelt - tilgjengelighet. Kanskje du har på voiceOver eller noe sånt. Og gud! Takk og lov, nå fikk jeg det av! Har hatt det sånn i flere uker nå. Skikkelig flaut når jeg sitter på trikken og hun roper ut rare ord! Sånn som i går da hun ropte shanghai blant annet. :D
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 De første mobilene jeg kjøpte var /// Ericsson, fordi det var mobiler som gjorde de ting som mobiler skal, sendte/mottok sms og ringte. Og det var det. Til forskjell fra Nokia som gjorde alt mulig annet enn det, og som i grunnen ikke var noe annet enn leker. I dag gjør mobiler alt mulig annet enn akkurat det de skal, mener nå jeg da... Jeg savner den gamle /// Ericsson 788'en min.
Mynona Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Så bra at du fikk årnings på det! Kjøp deg en ericsson du AB. Men jeg tenker svaksynte og hørselshemmede synes det er veldig greit å ha disse hjelpmulighetene når de skal bruke en telefon til å sende sms. Rart du har data i grunn. hvorfor følte du forresten for å spre eder og galle om smart-telefoner i en tråd hvor noen bare spør om hjelp til en funksjon?
PRT Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 (endret) De første mobilene jeg kjøpte var /// Ericsson, fordi det var mobiler som gjorde de ting som mobiler skal, sendte/mottok sms og ringte. Og det var det. Til forskjell fra Nokia som gjorde alt mulig annet enn det, og som i grunnen ikke var noe annet enn leker. I dag gjør mobiler alt mulig annet enn akkurat det de skal, mener nå jeg da... Jeg savner den gamle /// Ericsson 788'en min. Tipper det er du som har falt av lasset. Null stress å ringe og sende mld med dagens telefoner. Endret 6. februar 2012 av PRT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå