AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hei ! Jeg har en skoleoppgave som skal være ferdig til i morgen, å lage turistbrosjyre for Australia. Slik lyder oppgaven: make a tourist brochure and introduce a famous tourist atraction in Australia. Describe: Geography , history, culture, (sport,music,litterature), wildlife, flora, festivals, food, accommodation. Recommend and give reasons for visting your place. Jeg går i 10. klasse - siste og viktigste halvåret. Trenger hjelp, er stuck. Må skrive på engelsk, men om noen av dere vet om noen av tingene over, kunne dere skrevet det her? Helst på norsk, så kan jeg oversette, er litt vanskelig å finne på nettet - hvertfall Wikipedia.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Gjør leksene dine selv du,da lærer du mer 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Gjør leksene dine selv du,da lærer du mer Og gjør dem gjerne tidligere enn dagen før fristen 1
Tussilago_2 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 se feks her http://www.australiatur.no/ velg destinasjoner og finn området du vil skrive om:-) Lykke til.
Brunhilde Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Å finne noe om Australia kan umulig være vanskelig. Klarer du å poste på KG, så klarer du vel å søke litt også! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Describe: Geography , history, culture, (sport,music,litterature), wildlife, flora, festivals, food, accommodation. Recommend and give reasons for visting your place. Da googler du: - Geografi + Australia + valgt sted - Historie + Australia + valgt sted - Kultur + Australia + valgt sted - Flora + Austarlia + valgt sted - Dyreliv + Australia + valgt sted - Festivaler + Australia + valgt sted - Mat + Australia + valgt sted - Overnatting + Australia + valgt sted 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 gå inn på reisebyråers internettside. de klarer jo å snakke fint om ALLE land åh jeg vil til australia
beliiebeer Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Har prøvd i 2 uker, men jeg har ikke kommet noen vei. Jeg har alltid syntes det har vært utrolig vansklig å finne sånne ting? ..
Gjest Rivera Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Da googler du: - Geografi + Australia + valgt sted - Historie + Australia + valgt sted - Kultur + Australia + valgt sted - Flora + Austarlia + valgt sted - Dyreliv + Australia + valgt sted - Festivaler + Australia + valgt sted - Mat + Australia + valgt sted - Overnatting + Australia + valgt sted Støtter dette forslaget. Bare ved å søke på "australian geography" på google kommer det opp mange linker som opplyser om australsk geografi. TRYKK HER Og la oss si du jobbet med Sydney, Australia er det bare til å søke på det. SE HER Og slik fortsetter du helt til du er ferdig. Gjorde faktisk det samme da jeg gikk i 10. klasse, bare at jeg jobbet med New York i USA
HedvigR Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 http://www.visitaustralia.com/ Her vil jeg også anbefale å titte litt.
beliiebeer Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 Ble ferdig den samme dagen jeg skrev dette, fikk 4+ , takk folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå