Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Be My Guest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slitsomt å være ny. :) Men det går nok ikke lenge før du finner din plass.

Synes du har en fin innstilling, jeg. Å være litt ydmyk i starten er en ganske vanlig ting. Man føler seg gjerne mindre selvsikker uten at man kjenner oppgavene så godt. Jeg kjenner meg godt igjen selv, og nye kollegaer. De aller fleste nystarta hos oss har gjerne vært litt tilbakeholdne i starten også varmet opp i takt med opplæring og ansvar som har blitt gitt. :)

Litt tålmodighet og innsats i opplæringsfasen er nok alt som trengs. Lykke til!

Skrevet

Det er slitsomt å være ny. :) Men det går nok ikke lenge før du finner din plass.

Synes du har en fin innstilling, jeg. Å være litt ydmyk i starten er en ganske vanlig ting. Man føler seg gjerne mindre selvsikker uten at man kjenner oppgavene så godt. Jeg kjenner meg godt igjen selv, og nye kollegaer. De aller fleste nystarta hos oss har gjerne vært litt tilbakeholdne i starten også varmet opp i takt med opplæring og ansvar som har blitt gitt. :)

Litt tålmodighet og innsats i opplæringsfasen er nok alt som trengs. Lykke til!

Takk for svar :) Jeg veet det må gå seg til, og greit å høre fra andre at: sånn er det bare ;) Det blir nok din tur også ;) Hehe.. Rare meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...