Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er ikke den som går ut hver helg og tar med meg en fyr hjem, men på fredag traff jeg på en mann jeg har hatt et godt øye til..så lenge jeg kan huske. På en eller annen merkelig måte endte vi opp i samme taxi når klokken blinket 03.00 og tok turen hjem til meg. Alt er fantastisk , jeg er i syvende himmel. Helt til jeg skal gå ned på han. Det verken smakte eller luktet godt, foråsidetsånn. Jeg kom på den episoden i sex and the city der Samantha sier "Im dating this guy with the weirdes tasting spunk" og begynte så smått å le og unnskylde meg med "jeg er for full til dette" , det var jeg langt ifra. Åh, why me? Ble det noe på dere?
Gjest frøken am Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Ble ikke så veldig mye på meg, men føler med deg. Det er så kvalmt å gå ned på noen som har glemt å vaske seg Hvis det hjelper spurte mitt livs eneste ons om han kunne komme i håret mitt. For da ble det silkemykt. Ok snakkas. 7
Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Ble ikke så veldig mye på meg, men føler med deg. Det er så kvalmt å gå ned på noen som har glemt å vaske seg Hvis det hjelper spurte mitt livs eneste ons om han kunne komme i håret mitt. For da ble det silkemykt. Ok snakkas. Hahaha, hakke verre enn mitt, nesten
Erotisk Flukt Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Det er da du tar hånden hans og diskre leder han til dusjen med overdreven bruk av intimsåpe på hans edlere deler. ;-) -Domino
Gjest frøken am Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Hahaha, hakke verre enn mitt, nesten Han hadde en veldig liten og søt, men REN tiss. Så du vinner! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Ble ikke så veldig mye på meg, men føler med deg. Det er så kvalmt å gå ned på noen som har glemt å vaske seg Hvis det hjelper spurte mitt livs eneste ons om han kunne komme i håret mitt. For da ble det silkemykt. Ok snakkas. Det finnes faktisk hårsalonger hvor man bruker sperm i håret. Det er bra for håret. Du kunne fått en gratis luksuspleie faktisk og avslo
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 ...reklamer for hårprodukter med "silkeproteiner" vil ALDRI bli det samme etter denne tråden. 5
Gjest frøken am Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Det finnes faktisk hårsalonger hvor man bruker sperm i håret. Det er bra for håret. Du kunne fått en gratis luksuspleie faktisk og avslo Ja, men det er vel førsteklasses sperm i de flaskene? Det samme kan ikke sies om han... 1
Gjest Levitate Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Ble noe på meg, min fantastiske kjæreste har sendt meg til himmelen et par ganger denne helgen!
Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Det er da du tar hånden hans og diskre leder han til dusjen med overdreven bruk av intimsåpe på hans edlere deler. ;-) -Domino Det verste er at han spurt om vi ikke skulle gå å ta en dusj sammen.. men jeg ble så kvalm at jeg tror ikke det hadde hjulpet engang
Erotisk Flukt Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Det verste er at han spurt om vi ikke skulle gå å ta en dusj sammen.. men jeg ble så kvalm at jeg tror ikke det hadde hjulpet engang Spørsmålet mitt er da; tror du han foreslo det å dusje sammen fordi han skjønte at det sto til ille der nede, eller var det rent tilfeldig at han foreslo det? ;-) -Domino
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Vi var ute med jobben i helgen, og jeg hadde sex med en kollega. Vi har i alle år hatt en flørtete tone på jobb, noe som tok seg kraftig opp etter at vi begge ble single for noen måneder siden. Etter mye alkohol, ble han med hjem, og han var både ren og stor... Og deilig i senga, eller på sofaen om du vil. Før han gikk sa han; "Dette skal vi gjøre igjen!" Det vil aldri bli noe mellom oss sånn, både fordi vi er kollegaer. Men også fordi han er 21.. Og jeg er 28. Men blir gjerne med på flere slike runder 3
edderkoppdame Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 klart det ikke lukter fioler dersom han har gått en hel kveld og drukket øl og sikkert pisset en hel masse. Urin setter jo lukt på jenter også om det er noen timer siden vi har vasket oss går jeg ut i fra...
Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Vi var ute med jobben i helgen, og jeg hadde sex med en kollega. Vi har i alle år hatt en flørtete tone på jobb, noe som tok seg kraftig opp etter at vi begge ble single for noen måneder siden. Etter mye alkohol, ble han med hjem, og han var både ren og stor... Og deilig i senga, eller på sofaen om du vil. Før han gikk sa han; "Dette skal vi gjøre igjen!" Det vil aldri bli noe mellom oss sånn, både fordi vi er kollegaer. Men også fordi han er 21.. Og jeg er 28. Men blir gjerne med på flere slike runder Jeg er vertfall IKKE sjalu
Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 klart det ikke lukter fioler dersom han har gått en hel kveld og drukket øl og sikkert pisset en hel masse. Urin setter jo lukt på jenter også om det er noen timer siden vi har vasket oss går jeg ut i fra... Det vet jeg jo, men det var hakket verre enn det altså
Gjest Chloè Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Spørsmålet mitt er da; tror du han foreslo det å dusje sammen fordi han skjønte at det sto til ille der nede, eller var det rent tilfeldig at han foreslo det? ;-) -Domino Etter det jeg kan huske så foreslo han det lenge før jeg gikk down under
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå