Gabler Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Har du en skikkelig sær vane som ingen andre forstår? Jeg må alltid (uansett hvor jeg sover) ha med meg et glass vann som jeg setter ved siden av senga før jeg sovner. Bruker ytterst sjelden å våkne og drikke det, men må likevel gjøre det hver kveld.. 1
Betty2 Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Jeg må alltid, sylle glasset mitt 3 ganger, før jeg har noe drikke i det. 2
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Liker ikke agurkskiver som er tørre på ene siden, så derfor skjærer jeg av en tynn skive, og kaster den. Jeg hadde nok aldri merket noen forskjell på smaken, men rett skal være rett. 1
Kirby Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Liker ikke agurkskiver som er tørre på ene siden, så derfor skjærer jeg av en tynn skive, og kaster den. Jeg hadde nok aldri merket noen forskjell på smaken, men rett skal være rett. Jeg også, gir alltid den første skiven til hunden Når jeg prøver klær og bestemmer meg for å kjøpe noe går jeg alltid tilbake til der plagget hang for å se om det finnes flere i riktig str. og tar et "nytt" plagg istedet for det jeg har prøvd. Hvis ikke tar jeg selvsagt det jeg prøvde, men bare da. 1
Pene sko... Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Når jeg får en penn må jeg alltid skru den fra hverandre og strekke fjæra.
Lille Blåklokke Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Må ta bort den hvite "navlestrengen" på rå egg. Må kaste de første osteskivene på nyåpnet ost. 3
pinar Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Har du en skikkelig sær vane som ingen andre forstår? Jeg må alltid (uansett hvor jeg sover) ha med meg et glass vann som jeg setter ved siden av senga før jeg sovner. Bruker ytterst sjelden å våkne og drikke det, men må likevel gjøre det hver kveld.. Dette gjør jeg og. Må ha drikke lett tilgjengelig, selv om jeg sjeldent drikker det. Jeg må også skylle glasset mange ganger først. Dette med agurk som flere har skrevet har jeg med både agurk, tomat, purre og alt annet som skal skjæres av... hehe. Ellers er jeg fryktelig sær på kaffe. Jeg drikker den med melkeskvett i, og det er kun jeg som kan gjøre det. Alle andre blander feil slik at forholdet mellom kaffe og melk blir heeelt feil.
Gjest Applecore Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Jeg MÅ ha med bok i sengen, ellers får jeg ikke sove. Er ikke alltid jeg åpner den engang, men den må ligge der, i tilfelle...
Oriental Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Jeg må ofte åpne ytterdøra før jeg legger meg, for å dobbeltsjekke at jeg ikke har glemt nøkkelen i døra ..
Gjest just words Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Mangen… ser at agurk vanen og ostevanen min adderende er nevnt. Men kaster også det ytterste på tomaten om den er tør, eller andre grønnsaker. Legger meg til å sove alltid med ene beine oppå og ene beine under dynen. Leser avisen baklengs, altså begynner alltid på siste side. Når jeg er hjemme eller hos gode venner så må humøret stemme med kaffe koppen, eller glasset. F.eks så har jeg prikkete kopper og stripete kopper, å ta stripe koppen når jeg er i prikke humøret blir feil. Samme med glass, jeg har blå, rosa, svarte og grønne glass. Kan ikke ta et rosa glass viss jeg føler jeg har lyst på et grønt et. Coca cola må alltid drikkes av tynne glass, og aldri i kopp. Vel det var noen, men sikker på at jeg har flere om jeg leiter litt i vanene, men de tar for mye plass 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Det jeg kommer på i farten er at jeg må lese eller løse kryssord på senga 10-15 minutter, uansett hvor trøtt jeg er, før jeg legger meg til å sove. Edit. Satt inn et manglende ord. Er visst på tide å legge seg, søvnig. Endret 6. februar 2012 av Belladonna 1
Sulosi Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Cola i tynne og ikke for store glass. Får jeg cola i noe annet er den ødelagt :s
Maestro Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 -Skjærer vekk det første laget på nyåpnet ost. -Leser aviser baklengs -Hver gang jeg er nede på kjøkkenet for å enten lage mat, eller tar meg en røyg, så MÅ jeg løse litt av kryssordene til mamma -Har tvn på selvom jeg ikke ser på det -Gå gjennom ansiktet mitt for uren hud om morgen og kveld, selvom jeg aldri har det Har mange sære uvaner, men kommer ikke på flere i farten :gjeiper:
LiveLaughLove Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Liker ikke agurkskiver som er tørre på ene siden, så derfor skjærer jeg av en tynn skive, og kaster den. Jeg hadde nok aldri merket noen forskjell på smaken, men rett skal være rett. Dette gjør jeg også! Skjærer også av det øverste laget på osten når jeg tar den ut av kjøleskapet, da jeg synes d smaker plastikk eller no... Også blåser jeg alltid i glasset før jeg heller drikken i glasset.
Gabler Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. februar 2012 Bra det ikke bare er jeg som har sære vaner.. Det med agurken gjør jeg alltid, tror det er veldig vanlig. Og å dobbeltsjekke femti ganger at døra er låst før vi legger oss. Bor ikke i det tryggeste strøket i Oslo.. 1
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Bra det ikke bare er jeg som har sære vaner.. Det med agurken gjør jeg alltid, tror det er veldig vanlig. Og å dobbeltsjekke femti ganger at døra er låst før vi legger oss. Bor ikke i det tryggeste strøket i Oslo.. Sjekke døra 100 ganger? Du hadde vært sær i Nigeria! 1
Gabler Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 6. februar 2012 Sjekke døra 100 ganger? Du hadde vært sær i Nigeria! Jaja, kanskje to-tre ganger:p Men jeg bor ved Akerselva...
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #18 Skrevet 6. februar 2012 Vet ikke om det kan kalles en vane, men... Jeg MÅ drikke melk av kopp eller krus. I hvertfal ikke fra noe som er gjennomsiktig. Sjokomelk kan jeg drikke fra glass, men ikke ren melk.
Pixie Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 MÅ alltid tenne røkelse etter gulvvask. Har jeg ikke røkelse, får jeg ikke vasket gulvet, og blir sur!
pinar Skrevet 6. februar 2012 #20 Skrevet 6. februar 2012 Kakao skal drikkes med skje. Det er skikkelig nedtur om tilgangen på en skje er fraværende. Det blir liksom feil å faktisk drikke den av koppen. ! Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå