jea Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Når bestiler man klær til brudgom? Tips om hvor det er best?
Gjest Tex Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Jeg hadde planer om å jage mannen ned på Christiane, for der var det billigst og best utvalg. Men nå vet jeg rett og slett ikke. I alle fall er det litt tidlig å tenke på det ennå...? Kristins har så dårlig utvalg i vester så jeg har ikke lyst å dra han med dit.... Må sjekke opp litt....
camie Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Sambo ordner det selv og han sa at han skulle ta tak i det nå etter jul, så jeg regner med at antrekket hans også er i boks snart. :blunke:
Snurre Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Samboen har allerede prøvd og bestilt, men mangler sko. Hvor finner man sko ?
April Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Sambo har allerede vært å prøvd klær, så jeg vet ikke om han trenger å prøve noe mer før bryllupet! Regner ikke med det..
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 men Tex' date=' Christiane er jo nå stengt![/quote'] Det var jo derfor jeg skrev "men nå vet jeg ikke..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå