Gå til innhold

Lite sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har et stort problem som eter meg mer og mer opp for hver dag som går. Det har seg sånn at jeg fikk ny kjæreste i sommer, og vi har det kjempe bra sammen, og har hatt masse bra sex! aldri hatt så bra sex med noen, og heller aldri vært sammen med en så deilig dame, hun er den jeg alltid har fantasert om.

Men her for noen måneder siden lå vi i senga og begynte å klå og kysse litt, og minstemann var med på notene helt til jeg skulle inn, og vips; helt død. Og umulig å gjenopplive. Det hadde vært en lang dag og jeg var kjempe sliten i tillegg til at jeg var meget sulten, så jeg konkluderte med at det var det, og vi gav opp. Hun ble kjempe lei seg og trodde automatisk at det var noe galt med hun.

jeg trodde dette var et engangstilfelle, og vi hadde sex dagen etter uten problemer.

Men innimellom siden så er det noenganger det bare ikke går. Det er ikke snakk om, uansett hvor lyst jeg har, og hvor kåte vi er på hverandre, så detter den ned helt uten grunn og blir der. Dette er rart for meg, da det ALDRI har skjedd noe lignende, og jeg har alltid vært kjempekåt uansett om jeg var med en dame eller ikke, i tillegg er hun jo så deilig så det er så trist at hun tror noe annet!

Jeg har vel alltid hatt et lite rusproblem som har fulgt meg siden 8-9 klasse hvor jeg begynte å røyke hasj på og av. I sommer tok rusbruken min helt av og jeg begynte å røyke hasj hver dag. I tillegg tok jeg gjerne amfetamin, kokain og GHB med alkohol i helgene, men legger til at dette var svært sjeldent, da disse stoffene nesten tok kverken på meg.

Det er flere måneder siden jeg har rørt noe annet enn hasj.

Jeg sluttet med hasj for 1 uke siden, jeg har hørt at det kan gjøre gutter impotent, og er livredd for at det har skjedd meg.

I tillegg så har jeg røyket vanlig sigaretter i ca 1 og et halvt år, men sluttet med det for lenge siden.

Jeg har også vært en storsnuser siden 9 klasse, og snuset +-1 boks om dagen frem til nå, det gjør jeg fortsatt.. Nå er jeg 18 forresten.

Har aldri levd sånn superaktivt eller supersunt (Ble sinnsykt mye drittmat det halvåret jeg røyket så mye), men spiser mer eler mindre "vanlig" nå og trener når jeg har tid.

Er redd for at det er noe alvorlig galt med meg, men vil helst fikse dette på den naturlige måten og ikke med legemidler.

Beklager for langt og rotete innlegg, håper det er noen som vet hva som er galt med meg! takker for all hjelp jeg får. Hilsen forvirret gutt 18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe? :(

Skrevet

(Jeg har dessverre ingen svar eller teorier som kan hjelpe)Jeg er fremdeles i sjokk etter alt du har røyket/brukt.

• Liker 1
Skrevet

Er dessverre ikke alle som vokser opp med glansbilder og lørdagsgodt, men vil da si at jeg har kommet et stykke på vei når jeg nå har sluttet med alt unntatt snus. Har søkt hjelp, fått det og innsett problemet. Nå vil jeg bare leve ett godt og rusfritt liv sammen med fine kjæresten min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...