Gå til innhold

Antrekk til pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa skal jo følge meg opp til alters..Og nå lurer jeg på om vi skal leie smoking til han..Hva skal deres pappaer ha??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen min skal ha bunaden sin. Kjempestilig!

Skrevet

Pappaen min skal kjøpe seg ny svart dress.

Det samme skal brudesvennen og forloveren.

Skrevet

Pappen min kjøpte seg òg ny svart dress. Men no hadde mannen min òg svart dress, så dei hadde jo like antrekk i så måte... (bortsett frå at min kjære hadde vest og kravatt.)

I dei bryllaupa eg har vore der brudgommen har hatt sjakett eller kjole og kvitt, har far til brura hatt svart dress.

Skrevet

Om Bestefar kjøper seg ny, vites ikke, (han trenger det ikke! har nok i skapet vil jeg tro) men mannen min skal nok sannsynligvis ha sort frackcoat og dressbukse med lys vest og kalveklyv.

Så bestefar må nok sikkert ha vanlig sort dress tror jeg. Blir det ikke helt feil med smoking når min mann skal ha ovennevnte antrekk??

Skrevet

Tja, jeg regner med at pappa skal ha den mørke dressen han allerede har. (Forutsatt at den passer da ;)) Min kjære har veldig lyst til å ha sjakett, og om pappa og han matcher tviler jeg på, men... Fine blir de sikkert begge.

Skrevet

Min far har kjøpt seg ny smoking :hoppe:

Skrevet

Pappa skal leie seg kjole og hvitt!!! :D

Skrevet

Jeg tror pappa kanskje skal ha uniform...Sambo skal ha sjakett, så vi må vel kanskje passe på at pappa ikke blir finere enn han! Hvis ikke han tar uniform, kan han vel ta smokingen sin tenker jeg!

Skrevet

Uniform??

Tipper du ikke snakker om Sporveiens...? :blunke:

Fortell...!! :D

Skrevet

Jo, NSB :wink:

Neida, han har vært i Hæren i 27år så han har et par råflotte unifomer! Han brukte den ene da han giftet seg for et par år siden! Stilig synes jeg..

Skrevet

Pappa skal ha smoking. Det er delvis arbeidsantrekk for ham, så han har et par-tre hengende i skapet.

Skrevet

ha-ha :hoho::hoho: SPORVEIS UNIFORM!!!!!!!!!!!!! :hoho::hoho:

Skrevet

Neida, han har vært i Hæren i 27år så han har et par råflotte unifomer!

*Tex er svak for menn i uniform* :sjarmor:

Skrevet

Pappa skal leie smoking har han sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...