jea Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Pappa skal jo følge meg opp til alters..Og nå lurer jeg på om vi skal leie smoking til han..Hva skal deres pappaer ha??
Tusenogtredve Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Pappaen min skal ha bunaden sin. Kjempestilig!
Gjest Tex Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Pappaen min skal kjøpe seg ny svart dress. Det samme skal brudesvennen og forloveren.
Pip Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Pappen min kjøpte seg òg ny svart dress. Men no hadde mannen min òg svart dress, så dei hadde jo like antrekk i så måte... (bortsett frå at min kjære hadde vest og kravatt.) I dei bryllaupa eg har vore der brudgommen har hatt sjakett eller kjole og kvitt, har far til brura hatt svart dress.
camie Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Om Bestefar kjøper seg ny, vites ikke, (han trenger det ikke! har nok i skapet vil jeg tro) men mannen min skal nok sannsynligvis ha sort frackcoat og dressbukse med lys vest og kalveklyv. Så bestefar må nok sikkert ha vanlig sort dress tror jeg. Blir det ikke helt feil med smoking når min mann skal ha ovennevnte antrekk??
Gjest Tabby Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Tja, jeg regner med at pappa skal ha den mørke dressen han allerede har. (Forutsatt at den passer da ) Min kjære har veldig lyst til å ha sjakett, og om pappa og han matcher tviler jeg på, men... Fine blir de sikkert begge.
April Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Jeg tror pappa kanskje skal ha uniform...Sambo skal ha sjakett, så vi må vel kanskje passe på at pappa ikke blir finere enn han! Hvis ikke han tar uniform, kan han vel ta smokingen sin tenker jeg!
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 Uniform?? Tipper du ikke snakker om Sporveiens...? :blunke: Fortell...!! :D
April Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Jo, NSB Neida, han har vært i Hæren i 27år så han har et par råflotte unifomer! Han brukte den ene da han giftet seg for et par år siden! Stilig synes jeg..
zmurfette Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Pappa skal ha smoking. Det er delvis arbeidsantrekk for ham, så han har et par-tre hengende i skapet.
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #14 Skrevet 6. januar 2004 Neida, han har vært i Hæren i 27år så han har et par råflotte unifomer! *Tex er svak for menn i uniform*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå